Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،مرکز خراسان رضوی،مراسم افتتاحیه لیگ برتر و دیدار تیم های فرش آرا و شهروند ساری از ساعت 18 فردا  در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز میشود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره آمادگی تیمش در آغاز لیگ برتر فوتسال گفت:با توجه به اینکه تمرینات خود را دیر آغاز کردیم، کمی  از برنامه‌های تاکتیکی و بدنسازی تیمی عقب هستیم، ولی خوشبختانه بازیکنان، انگیزه بالایی برای حضور در لیگ برتر دارند و قطعا هرچه از شروع لیگ برتر بگذردشرایط بهتری خواهیم‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حسن زاده افزود:با توجه به سیاستی که باشگاه در این فصل در نظر دارد، هدف کادرفنی قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر لیگ است تا بتوانیم جواز حضور در مرحله پلی‌آف را بدست آوریم.

وی درباره تغییر و تحول در پست دروازه‌بانی تیم فرش‌آرا ادامه داد: در این فصل مسعود محمدی و حامد ثنایی به همراه دو دروازه‌بان جوان در ترکیب تیم حضور خواهندداشت.

سرمربی تیم فرش‌‌آرا خاطرنشان کرد:مسعود محمدی، میثم اینالو، بهنام فعال، صابر خوش‌نام و علی رستمی بازیکنان جدیدی بودند که به تیم فرش‌آرا ملحق شدند.

حسن زاده درباره حضور قدرت بهادری در ترکیب فرش آرا گفت :قدرت بهادری جزو اولین نفرات مد نظر کادرفنی برای حضور در این فصل بود، قبل از سفر این بازیکن به عراق صحبت‌های لازم را با وی انجام دادیم. قطعا نیاز مبرمی به قدرت بهادری داریم و امیدوارم بعد از اتمام بازی‌هایش در کشور عراق با آمادگی بالایی در تمرینات شرکت کند.

فصل گذشته فرش آرا با 38 امتیاز در رده ششم جدول بازیها قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فرش آرا شهروند ساری مراسم افتتاحیه سالن شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳