Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهاوند اظهار داشت: طی مصوبات ماه گذشته اولویت کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند بحث تحقق و فتوای سال است که بر همین اساس مصوب شد از طریق فرماندار به تمام ادارات شهرستان ابلاغ شود که بحث تحقق شعار سال را به عنوان اولویت به صورت عملی در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصوبه دیگر ماه گذشته بحث تذکر به مسئولین شهرستان از طریق فرمانداری بود که برای تکریم هرچه بهتر ارباب رجوع صورت پذیرفت و دیگر موضوع تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان نهاوند بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: مسئولین اتاق اصناف و صنعت و معدن و تعزیرات شهرستان نهاوند نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند، چراکه این امر یکی از دغدغه‌های  فرمانداری شهرستان نیز بوده و امید است مسئولین این ادارات تا ماه آینده سرکشی به تمام صنوف را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: در چارچوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه بزرگی به عنوان همایش عفاف و حجاب روز 21 تیرماه ساعت 19:30 در پارک ولیعصر با حضور پرشور خانواده‌ها و بانوان ولایی شهرستان نهاوند برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کریمی امر به معروف و نهی از منکر اصناف عفاف و حجاب نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟