Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه سرپل ذهاب و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از مساعدت و همکاری استادان و دانشجویان این دانشگاه به مردم زلزله‌زده این شهرستان قدردانی نمودند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علامه طباطبائی، در این نامه‌ها از مساعدت و همکاری رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در اعزام استادان و دانشجویان و از همراهی این استادان و دانشجویان برای ارائه خدمات روان‌شناختی طی مدت ۶ ماه از وقوع زلزله در این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است دکتر سمیه کاظمیان عضو هیات علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی و نماینده تام‌الاختیار انجمن مشاوره ایران در طی مدت شش ماه با حضور مؤثر و مستمر خود در این شهرستان و هدایت گروه‌های دانشجویی اعزامی از دانشگاه در انجام و ارائه خدمات روان‌شناختی به زلزله‌زدگان نظارت داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر

دانشجویان دانشگاه امام رضا علیه السلام در ادامه اردوی طریق النور ۲، در نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، اردوی طریق النور ۲ دانشگاه امام رضا علیه السلام شهر مشهد مقدس پس از ۶ رو سفر به نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید.

در این بازدید دانشجویان ضمن مشاهده تجهیزات مختلف هوایی اعم از هلیکوپتر، پهباد و موشک شنونده توضیحات راهنمایان در خصوص آخرین دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا شدند.

همچنین شایان ذکر است، اردوی طریق النور ۲ دانشگاه امام رضا علیه السلام با حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان