Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مسعودتقی زاده، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حکم با پیگیری ها و دفاعیات اداره میراث فرهنگی شهرستان لامرد از طریق دادگستری صادر شد.
وی، به مدت زمان حبس اشاره ای نکرد.
وی بیان کرد: به استناد ماده 560 قانون مجازات اسلامی هر کس بدون اجازه از سازمان میراث فرهنگی کشور یا با تخلف از ضوابط مصوب و اعلام شده از سوی سازمان مذکور، در حریم آثار فرهنگی – تاریخی مبادرت به انجام عملیاتی کند که سبب تزلزل بنیان این آثار شود، یا در نتیجه آن عملیات، به آثار و بناهای مذکور خرابی یا لطمه وارد آید، افزون بر رفع آثار تخلف و پرداخت خسارات وارده، به حبس از یک تا سه سال محکوم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تل علامرودشت در بخش علامرودشت از توابع این شهرستان واقع شده و متعلق به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است این یادمان تاریخی در بیست و چهارم تیر سال 82 با شماره ثبت 9224 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران حبس قانون تاریخی علامرودشت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه

عمارت فکری یکی از آثار تاریخی بندرلنگه در استان هرمزگان واقع در در جنوب ایران است.که توسط یکی از تجار مشهور بندرلنگه به‌نام عبدالواحد فکری ساخته شد است .این بنای تاریخی که یکی از ارزنده‌‌ترین خانه‌های بندرلنگه است، بیش از ۱۰۰سال قدمت دارد و مربوط به دوران قاجاریه است و در ابتدای شهر در محله پاکرتی‌ واقع شده و در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۷۵ با شماره ۱۸۳۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3048540 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه