Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شناسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان چهار میلیارد ریال برای مرمت و استحکام بخشی قنات جهانی قصبه و بقیه برای سایر آثار تاریخی گناباد هزینه می شود.
وی اظهار کرد: در این راستا مرمت و استحکام بخشی حسینیه و مسجد جامع تاریخی، مسجد کمالی و کاروانسرای قوژد، بازسازی برج روستای هدف گردشگری ریاب و ساماندهی بوستان گردشگری و ایجاد سفره خانه سنتی شهر بیدخت این شهرستان به پیمانکار واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 60 اثر تاریخی گناباد نیازمند استحام بخشی اضطراری هستند که باید با تامین اعتبار مرمت آنها آغاز شود.
شناسایی با اشاره به ظرفیتهای گردشگری مناطق روستایی گناباد افزود: امسال 10 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختها و حمایت از سرمایه گذاران در این بخش در نظر گرفته شده که این تسهیلات با کارمزد 6 درصد به متقاضیان سرمایه گذاری در زمینه صنایع دستی و گردشگری روستاها پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در یک سال گذشته به هنرمندان صنایع دستی گناباد در بخشهای سفال گری، پارچه بافی، صنایع چوبی و میناکاری پرداخت شد.
مسئول پایگاه قنات قصبه گناباد هم گفت: امسال چهار میلیارد ریال برای استحکام بخشی این قنات شامل ورودی تونل شماره 2 و فضای پیرامونی آن اختصاص یافت.
رسول صنوبری افزود: لایروبی و آواربرداری بخشهایی از قنات قصبه گناباد با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و گروه باستان شناسی مجتمع آموزش عالی این شهرستان در دست اقدام است.
شهرستان گناباد دارای 250 اثر تاریخی و معنوی است که از این تعداد 145 اثر در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
چهار موزه باستان شناسی، مردم شناسی، آب و موزه روستایی زعفران در گناباد برای بازدید علاقه مندان دایر است.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آثار تاریخی برج سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار امسال در دولت با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

خلیل‌احمد سلامی امروز در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ‌التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر