Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: نظر مثبت اعضای فدراسیون جهانی را برای استفاده از ویدئو چک در وزنه برداری را جلب کردیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از  فدراسیون وزنه برداری، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری ایران و عضو کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون جهانی در خصوص حضور در نشست های اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) قبل از آغاز رقابتهای جهانی جوانان به میزبانی تاشکند ازبکستان، اظهار داشت: جلسات اجرایی کمیته های آموزش، مربیان، پزشکی و فنی فدراسیون جهانی وزنه برداری(IWF) برگزار شد و  به عنوان عضو کمیته پژوهش و آموزش فدراسیون جهانی در این جلسات شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیرانوند خاطرنشان کرد: پروپزال من در مورد مبارزه با دوپینگ و بحث آموزش برای مربیان بود. همچنین به خاطر مشکلاتی داوری که در وزنه برداری رخ می دهد و اختلافاتی بین داوران و هیئت ژوری وجود دارد، پشنهاد استفاده از ویدئوچک را دادم. وزنه برداری هم می تواند مثل رشته های والیبال، کشتی و فوتبال برای کاهش اشتباهات داوری، از این تکنولوژی بهره ببرد. نمونه بارز این اتفاق ناداوری هم در مورد بهداد سلیمی در مسابقات اخیر بود.پیشنهاد ما از سوی اکثریت آراء و تمامی اعضا مورد قبول و مورد استقبال قرار گرفت و امیدوارم هر چه سریعتر این طرح در مسابقات اجرایی و عملیاتی شود.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: در جلسات دیگر هم تغییر اوزان وزنه برداری مورد بحث و مشورت قرار گرفت. بنده در این جلسات به دلیل استعداد های فراوانی که وزنه برداری کشورمان در اوزان بالا دارد، نظرات خودم را در خصوص اوزان جدید ارائه دادم. نفرات مختلف و اعضا در جلسات فنی فدراسیون جهانی نظرات و دلایل خودشان را مطرح کردند.برهمین اساس پیشنهادات در مورد اوزان جدید بدین صورت باشد که؛ مسابقات جهانی در10 وزن و برای بازی های المپیک 7 دسته برگزار شود. پیشنهادات مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و به طورحتم فردا  نتیجه این مسئله مهم از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری رسانه ای می شود.

 مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2018 جوانان جهان از 15 تا 23 تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام

ایسنا/ایلام اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

این سامانه بارشی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ فعالیت خود را در استان به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ در نواحی مستعد و کاهش دما خواهد داشت.

مخاطرات این سامانه که تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در ایلام فعالیت دارد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها، خطر اصابت صاعقه، اختلال در تردد، احتمال آسیب به محصولات و مزارع کشاورزی، احتمال آسیب به تأسیسات سبک است.

اداره کل هواشناسی استان ایلام توصیه کرده است کشاورزان استان در برداشت محصول خود تسریع کنند، مردم و مسافران در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند و از صعود به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد