Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@01:39:37 GMT

یک کشته در واژگونی خودرو در محور اراک-مشک‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۵۴۲۵

یک کشته در واژگونی خودرو در محور اراک-مشک‌آباد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو وانت پیکان در محور اراک-مشک‌آباد یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا از اراک ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت پیکان در محور اراک-مشک‌آباد  یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اظهار کرد: علت این سانحه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه فرماندهی انتظامی استان عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو عنوان شده است.

در سه ماهه نخست امسال ۱۰۹ نفر بر اثر وقوع تصادف در محورهای مواصلاتی این استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  با   کاهش روبرو بود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان مرکزی پلیس راه فرماندهی انتظامی تصادف خودرو محورهای مواصلاتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار علی اکبر جاويدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز، اظهار کرد: طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ويژه کشف حجاب با عنوان (طرح نور)، از 25 فروردين ماه سال جاري همزمان با سراسر کشور در استان بويژه شهرستان بندرعباس اجرايی شد.   وی افزود: در اجرای اين طرح، ما شاهد همکاری و مشارکت خوب شهروندان به ويژه بانوان گرانقدر با مأموران پليس بوديم که نسبت به رعايت قوانين عرصه عفاف و حجاب تمکين دارند.   اين مقام انتظامی استان با بيان اينکه همه تلاش و هدف پليس اين است که بانوان عزيز در جامعه بتوانند با امنيت و آرامش خاطر به امورات زندگي و کاری خود بپردازند، گفت: از همه بانوان گرانقدر که ضمن احترام به قانون و تمکين از آن، با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان همکاری، داشتند، تقدير و تشکر می کنم.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد