Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@09:26:24 GMT

دستورالعمل جدید حمل و نقل دانش آموزی ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۵۵۰۰

دستورالعمل جدید حمل و نقل دانش آموزی ابلاغ شد

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  مرتضی ضامنی آخرین وضعیت سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و پس از اصلاح، توسط وزیر کشور هفته گذشته ابلاغ شد که کار مشترکی میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از سیستم‌های بر خط و نوین قاعدتا در دستور کار همه حوزه‌ها است، در ماده 5 دستورالعمل اصلاحیه جدید نیز تکلیف شده تا سازمان شهرداری‌ها حتما سرویس مدارس را مبتنی بر سامانه برخط قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار از دو سال پیش با همکاری وزارت آموزش و پرورش آغاز و سامانه پایش را ایجاد کردیم و با ابلاغ دستورالعمل آن امیدواریم که در حوزه حمل و نقل دانش آموزی شرایطی فراهم شود تا حمل و نقلی ایمن، آسان و با امنیت خاطر برای والدین داشته باشیم.

 

به دلیل مشکلات و ابهامات دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی، این دستورالعمل نیاز به اصلاح داشت تا در این اصلاح ضمن برطرف شدن ابهامات، دستورالعمل کاراتر و متناسب با پیشرفت تکنولوژی باشد که این بازنگری انجام شد و دستورالعمل جدید توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

 

جام جم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی حمل و نقل گوناگون دانش آموزان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 

حسین قربانی٬‌ معلم نمونه استان تهران به بهانه فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم با حضور در یک برنامه تلویزیونی در تعریف مفهوم معلمی از زبان یک معلم نمونه گفت: معلمی یعنی زندگی با دانش آموزان، یعنی صبر و گذشت.

او درباره کتاب شوق پرواز از نسل خمین تا نسل حاج قاسم به نویسندگی خودش که معلم نمونه استان تهران نیز است؛ گفت: دانش آموزانی دارم که در حال حاضر مدافع حرم هستند.

او درباره فداکاری  خود برای دانش آموزی که نارسایی کلیه داشت نیز این گونه توضیح داد: هدیه من یک کلیه به دانش آموزم بود که در حال حاضر به خوبی زندگی می‌کند.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات