Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: چهره دروغین و روباه صفتی آمریکای جنایتکار در بحث حقوق بشر باید به‌تمامی دنیا افشا شود. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، سرهنگ سیدرضا  پورزینال در جمع بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، با بیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است، اظهار داشت: جنایت‌ها، ترور و کشتار بی‌رحمانه انسان‌های بی‌گناه در اقصی نقاط جهان و 17 هزار ترور در ایران، سند روشنی بر حقوق بشر کذایی آمریکا در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر بر ضرورت افشای حقوق بشر آمریکایی و چهره ددمنشانه استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: چهره دروغین و روباه صفتی آمریکای جنایتکار در بحث حقوق بشر باید به‌تمامی دنیا افشا شود.

وی افزود: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله‌دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، حمله شیمیایی ددمنشانه صدام با حمایت و پشتیبانی نظام سلطه و استکبار به سردشت و شهادت خیل عظیمی از رزمندگان و مردم بی‌دفاع­ این شهر، همچنین شهادت شهید محمد کچوئی به دست منافقین، شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین، حمله موشکی ناو هواپیمابر آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 290 از مسافران این هواپیما و همچنین 17 هزار شهید دیگر از اقدامات تروریستی منافقین کوردل در دهه 60، گواه روشنی از اسناد جنایت‌بار آمریکایی و هم‌پیمانانش در دهه 60 در ایران هست.

سرهنگ پورزینال آمریکا را مظهر ترور و مدعی دروغین حقوق بشر ذکر کرد و افزود: تشکیل، تجهیز به انواع سلاح‌ها و ساماندهی گروه‌های تروریستی از قبیل داعش، القاعده، منافقین و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در کشورهای مختلف، نقاب از چهره ضد بشری آمریکا را بیش‌ازپیش نمایان کرده و سند رسوایی آنان را در مجامع بین‌المللی آشکار می‌سازد.

وی شکل‌گیری و ترویج تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی را از دیگر سناریوهای استکبار جهانی علیه اسلام ناب محمدی ذکر کرد و تصریح کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه همواره با سناریوهای مختلف قصد انحراف و ریشه‌کن کردن اسلام ناب محمدی است.

سرهنگ پورزینال بصیرت، آگاهی و تبیین مواضع ضد استکباری حضرت امام خمینی (ره) را تنها راه مقابله با توطئه‌های آمریکا ذکر کرد و گفت: بدعهدی، خوی وحشی‌گری و غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در طول سالیان گذشته بر همگان ثابت‌شده و همواره با ترور تئوریسین‌های سیاسی انقلاب، توطئه جنگ روانی، اقتصادی و سیاسی، دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی را علنی کرده لذا لازم است در قبال سیاست‌های استکبار جهانی مواضع ضد استکباری حضرت امام (ره) تبیین شود.

انتهای پیام /ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد، گفت: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به اتفاقات اخیر دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا اشاره و اظهار کرد: در فضای رسانه ای دنیا، غرب به ویژه آمریکا نسبت به همه اتفاقاتی که روی می‌دهد واکشن نشان می دهد اگر دختری، نویسنده ای، دانشجو یا هر کسی در معرض اتهام قرار بگیرد، آمریکا خود را ذی حق می داند که در خصوص این موضوع مداخله کند و توضیح بخواهد و خود را به نوعی سردمدار جریان مطالبه گری در دنیا در موضوعات مختلف می داند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا چند سئوال جدی در مقابل آنها قرار داده است اولا همراهی با یک رژیم کودک کش که تا بحال ۳۴ هزار از مردم بی دفاع و غیرنظامی فلسطین را به شهادت رسانده است. ارسال سلاح و آخرین جنگ افزارها و کمک های جدید نظامی به این رژیم نیازمند پاسخ این کشور را می طلبد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکایی نسبت به حمایت دولت از این رژیم کودک کش نسبت به نسل کشی در فلسطین معترض هستند و خواستار قطع همکاری دانشگاه های خود با این جنایتکار جنگی و ناقض حقوق بشر هستند.

رستمی ادامه داد: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید ما در دانشگاه های مختلف نسبت به این رفتار زشت با دانشگاهیان آمریکایی در حمایت از رژیم جعلی و کودک کش تحرک داشتند. اما اصل ماجرا این است پرده ای از حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای ما روشن شد ممکن است این نقض حقوق بشر در کشورهای دیگری نیز رخ بدهد؛ اما هیچ کدام مانند آمریکا ادعاییی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ذهن آمریکااندیش
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی