Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و سومین نشست هیات اجرایی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) به میزبانی ایرنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست هیأت اجرایی «اوآنا» هر سال در یکی از کشورهای عضو برای بررسی تحولات یک سال گذشته این سازمان، پیگیری مصوبات مجمع عمومی و نشست قبلی خود و همچنین ارائه راهکارهای جدید برای پیشبرد امور این سازمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اعضا علاوه بر طرح مباحث کارشناسی به تبادل نظر در زمینه چگونگی استفاده از آخرین فناوری‌های فنی و خبری می‌پردازند.

بر همین اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) آخرین بار در سال ۸۵ میزبان نشست هیات اجرایی اوآنا بود و سال گذشته نیز خبرگزاری «ان ان ای» لبنان چهل و دومین نشست هیات مذکور را در بیروت برگزار کرد.

هیات اجرایی «اوآنا» در حال حاضر ۱۳ عضو دارد که خبرگزاری‌های آذرتاج (جمهوری آذربایجان)، یونهاپ (کره جنوبی)، آناتولی (ترکیه)، تاس (روسیه) و شینهوا (چین) اعضای هیات رئیسه و خبرگزاری‌های ایرنا (ایران)، بی‌ ان‌ ای (بحرین)، کپودو (ژاپن)، ان ان ای (لبنان)، ای ای پی (استرالیا)، برناما (مالزی)، وی ان ای (ویتنام) و پی ایی ای (هند) اعضای عادی هیات اجرایی این ائتلاف خبری هستند.

مجمع عمومی «اوآنا» هر سه سال در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود و طی آن ریاست دوره‌ای به خبرگزاری کشور میزبان منتقل می‌شود. در مجمع عمومی سال ۲۰۱۶ که در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد ریاست دوره‌ای این سازمان از روسیه به جمهوری آذربایجان منتقل شد و در مجمع آتی که قرار است در سال ۲۰۱۹ در سئول برگزار شود ریاست دوره‌ای به خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی منتقل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی