Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@21:29:06 GMT

توصیه‌ پلیس در زمان خاموشی چراغ‌های راهنمایی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۶۰۲۲

ساعت۲۴-پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی در زمان خاموشی چراغ‌های راهنمایی همزمان با قطع برق در برخی مناطق تهران ارائه داد.

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در برخی از مناطق تهران و خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: در روزهای اخیر شاهد قطع برق در برخی مناطق تهران خصوصاً در ساعات بعد از ظهر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی می‌شود و در صورتی‌که حق تقدم در این زمان‌ها رعایت نشود امکان بروز حادثه وجود دارد.

در این رابطه به رانندگان و عابرین توصیه می‌شود که حتماً به فرامین عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته و همکاری لازم را به عمل آورند.

همچنین در تقاطع‌هایی که چراغ راهنمایی و رانندگی خاموش است، حتماً حق تقدم عبور را رعایت کنند زیرا عبور خودروها از جهات مختلف به تقاطع می‌تواند امکان بروز تصادف را افزایش دهد.

جام جم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات