Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران آرایشی دهیار روستای ویرمونی عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان داشت: از چهار حلقه چاه آب برای ویرمونی، یک حلقه به آب شرب و سه حلقه جهت آبیاری اراضی کشاورزی منظور شده است.
وی اظهار داشت: تعداد خانوارهای ویرمونی افزایش یافته و منابع آب موجود، به خصوص برای مصرف در فصل تابستان ناکافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا نیز گفت: بیشتر چاه های آب روستایی این شهرستان بالای 30 سال عمر دارند و تاسیسات آب روستاها نیازمند مرمت و بهسازی است.
محمد غزنویان افزود: اصلاح شبکه و خط انتقال آب روستاهای سیبلی، سهراب محله، ویرمونی و خسرومحله نیازمند 2 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار است و در صورت تامین، مشکل آنها تا پایان سال جاری برطرف خواهد شد.
وی اظهار کرد: با تکمیل و افتتاح سد لاستیکی در یک سال آینده، مشکل آب 14 روستای آستارا از جمله ویرمونی برطرف و این سد با یک میلیون و 500 هزار متر مکعب گنجایش در رودخانه ملاهادی ساخته می شود و تکمیل آن نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و هشت هزار و 478 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آب روستایی است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان شرکت آب و فاضلاب کشاورزی آب ویرمونی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند

در پایتخت فرانسه، تظاهرات کارگران با اضافه شدند طرفداران جنبش ضدالمپیک به اقداماتی علیه المپیک ۲۰۲۴ در تابستان پیش رو تبدیل شد. در جریان این تظاهرات، معترضان حلقه‌های نمادین المپیک را آتش زدند.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش فیگارو؛ حدود ۵۰ هزار نفر به نمایندگی از اتحادیه‌های کارگری در پاریس تظاهرات کردند. این در حالی بود که ابتدا حضور ۱۵ تا ۳۰ هزار معترض در پایتخت پیش‌بینی شده بود. در جریان این تظاهرات، نیرو‌های پلیس ۱۵ نفر را بازداشت کردند و برخی سلاح‌های سرد کشف شدند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور