Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ،«سیروس شفقی» با اعلام پیگیری آخرین وضعیت روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو در میدان سپاه کرج گفت: طبق اظهارات پیمانکار این پروژه شهری، فرایند دیوار کشی داخل محوطه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با رعایت بر اصلاحی در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه«فرمانداری کرج»، پیگیر جدی برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه نیمه تمام شهری است؛ ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و شهرداری کرج،خواستار تسریع در اتمام این طرح شهری شد و افزود: با توجه به ضرورت اهمیت این پروژه شهری، روند تکمیل این تقاطع باید شتاب بیشتری بگیرد تا بخشی از بار ترافیک درون شهری در این منطقه تعدیل یابد و ترددهای مردم روان تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج در ادامه با بیان اینکه پروژه احداث قطعه دوم اتوبان همت و اتصال آن به جاده چالوس و در امتداد آن پروژه کنارگذر شمالی با سرعتی مضاعف در حال تکمیل است؛ خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین معابر شهری به ویژه در محدوده این پروژه متوقف شده، ضرورت تسریع در تزریق اعتبار ویژه برای تکمیل این طرح شهری را می طلبد؛چرا که هر روز تاخیر،علاوه بر افزایش هزینه ها، بار بیشتری از ترافیک درون شهری را بر دوش مردم قرار می دهد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار کرج شفقی پروژه میدان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان، گفت: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب آوری مردم کاهش یافته است.

محمد خانچی در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (5 اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای پروژه‌های عمرانی و طرح فاضلاب در خوزستان به ویژه در اهواز و کارون، تاب‌آوری مردم کاهش یافته است. بنابراین برای اجرای طرح فیبر نوری، با هماهنگی بین دستگاهی جلساتی با اداره فاضلاب برگزار شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  جهش خوبی در آسفالت و تزریق نقدینگی به شهرداری و دهیاری‌ها داشته‌ایم و شاهد نهضت عظیم آسفالت در استان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه فیبر نوری باید با زمانبندی خوب اجرا شود تا در ذهن مردم خاطره بدی ایجاد نکند. از شرکت‌های زیرساختی تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کمک اپراتورها، فرمانداران و شهرداران در بازه زمانی کوتاه خدمات لازم ارایه شود. این پروژه یکی از خدمات زیربنایی دولت است که در ایجاد فرصت‌های اشتغال و خدمات‌رسانی حائز اهمیت است.

خانچی با اشاره به لزوم حل مشکل آنتن‌دهی در شهرهای کوهستانی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت راهیان نور و اربعین همیشه مورد سوال قرار می‌گیریم که مسیرها در آنتن‌دهی مشکل دارند که انتظار داریم رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار