Web Analytics Made Easy - Statcounter

لی یونگ هونگ دست به قمار خطرناکی زده و اگر امور طبق چیزی که برنامه ریزی کرده بود پیش نرود، ضرر سنگینی را متحمل خواهد شد.

طرفداری- گفته می شد آقای لی یونگ هونگ، 32 میلیون یورو را در اختیار دارد و به زودی این مبلغ را به الیوت که به جای او، به حساب باشگاه میلان واریز کرده، برخواهد گرداند، اما همه این ها بلوف بوده است!

به گزارش Il Sole 24 Ore، این بلوف لی یونگ هونگ، برای اعمال فشار به روکو کومیسو بی نتیجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کومیسو که پیشنهاد بسیار خوبی به این تاجر چینی ارائه کرده بود، این نقشه را فهمیده و حالا منتظر است روز موعود برای بازپرداخت 32 میلیون یورو فرا رسد. علت این حرکت آقای کومیسو، این است که لی مجبور خواهد شد برای جلوگیری از ضرردهی بیشتر، به پیشنهاد وی پاسخ مثبت دهد. در غیر اینصورت کنترل باشگاه از دست او خارج، و در اختیار الیوت قرار خواهد گرفت.

خانواده ریکتس هم از نزدیک، تحولات و مذاکرات میان دو طرف را زیر نظر دارد. وقوع یک اتفاق قطعی است؛ آقای لی یونگ هونگ چاره ای جز فروش سهام میلان ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ روز 15 فروردین باید در اراک بازی عقب افتاده خود را از هفته هجدهم مقابل آلومینیوم انجام بدهد. تیم تهرانی لیگ برتر همچنین روز 19 فروردین در هفته بیست و دوم میهمان فولاد در اهواز است.

با توجه به فاصله 4 روزه دو بازی بیرون از خانه برای تیم هوادار، این باشگاه با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعویق یک‌روزه دیدار با فولاد خوزستان شده بود.

درخواست هواداری‌ها از سازمان لیگ تا این لحظه بی‌جواب مانده و به نظر می‌رسد این مسئله با موافقت سازمان لیگ هم مواجه نشود. چراکه بازی‌های هفته بیست و سوم به صورت هماهنگ در روز 24 فروردین برنامه‌ریزی شده و فشردگی مسابقات اجازه تغییر در برنامه مسابقات را نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • تبریک تولد مانوئل روی کاستا توسط باشگاه میلان / فیلم
  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی