Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر با اشاره به عملیات مرصاد که توسط نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اجرا شد، گفت: با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که وجود دارد، شب گذشته مطلع شدیم که تعدادی از اراذل و اوباش استان در محلی جمع شده‌اند که با طراحی عملیاتی دقیق و منسجم در یک اقدام ضربتی همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی نیز برخورد قاطع با این افراد صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تحرک و تعرض اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را به خطر بیندازند که پلیس با قدرت با این افراد برخورد می‌کند و آرامش مردم و نظم در شهر برای پلیس بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: اراذل و اوباشی که شب گذشته در این عملیات دستگیر شده‌اند حدود 40 نفر بوده که از شهرهای مختلف استان اصفهان هستند، دارای سلاح گرم و سرد و مقداری مشروبات الکلی بودند که با اقدام ضربتی پلیس خمینی‌شهر اجازه استفاده از سلاح گرم و سرد به آن‌ها داده نشد.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: در بین این افراد دستگیرشده در عملیات شب گذشته، اراذل و اوباش مشهور و نشان‌دار با سابقه‌های کیفری در حوزه‌های مختلف حضور داشتند که همه این افراد با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس هستند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان