Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست نشان سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من حدود دو ماه منتظر شدم تا وضعیت سپیدرود بهتر شود و در این مدت پیشنهادات خوبی هم داشتم که همه را به خاطر مردم خوب رشت رد کردم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر دست نشان درباره استعفایش از سرمربیگری سپیدرود رشت اظهار داشت:

من حدود دو ماه منتظر شدم تا وضعیت سپیدرود بهتر شود و در این مدت پیشنهادات خوبی هم داشتم که همه را به خاطر مردم خوب رشت رد کردم، اما الان تنها ۲۰ روز به شروع لیگ برتر باقی مانده و هنوز مشکلات پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر دست نشان ادامه داد:

متأسفانه با وجود اینکه من با سپیدرود قرارداد داشتم،‌ مالکان جدید اصول اخلاقی و حرفه‌ای را رعایت نکردند و با مربیان دیگر مذاکره کردند. من هم به خاطر هواداران سپیدرود از حقم گذشتم و امروز هم با تن‌زاده تماس گرفتم و از او معذرت‌خواهی کردم. امیدوارم حداقل مالکان جدید به وعده‌های خود عمل کنند. من به حرمت امضایی که پای قرارداد با باشگاه سپیدرود زده‌ بودم از چندین پیشنهاد خوب گذشتم و حالا هم به خاطر هواداران از این تیم شکایت نمی‌کنم.

«به نظر می‌رسید با بازگشت مالکیت سپیدرود به جواد تن‌زاده مشکلات حل شده باشد»، سرمربی مستعفی سپیدرود در واکنش به این موضوع گفت:

مشکل این است روز گذشته تعدادی از هواداران به تمرین سپیدرود رفته‌اند و شعارهایی علیه تن‌زاده سر داده‌اند. با این اوضاع من عواقب خوبی برای این تیم نمی‌بینم. هواداران سرمایه اصلی سپیدرود هستند و نباید با آنها درگیر شد. درست است که آنها با من کاری ندارند و حتی مرا حمایت کرده‌اند، اما من روز اولی که به این تیم آمدم وقتی فهمیدم علی کریمی با سپیدرود قرارداد دارد باشگاه را ترک و اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت کردم. انتظار هم داشتم مالکان جدید این باشگاه این اصول را رعایت کنند. من با باشگاه سپیدرود قرارداد داشتم و فرقی نمی‌کند مالک چه کسی باشد، الان هم می‌توانم از آنها شکایت کنم،‌ اما این کار را فقط به خاطر هواداران انجام نمی‌دهم.

نادر دست نشان افزود:

مالکان جدید سپیدرود حداقل باید قبل از انتخاب سرمربی،‌ با من تماس می‌گرفتند. این آقایان باید یاد بگیرند یا به فوتبال نیایند،‌ یا اگر آمدند اصول آن را رعایت کنند. جالب است اسم من همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود بود،‌ اما در نهایت هیچ صحبتی با من نشد. ان‌شاءالله حداقل این آقایان کار را یاد بگیرند. با این وضعیت من نگران وضعیت باشگاه سپیدرود هستم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپیدرود لیگ برتر تمرین سپیدرود تمرین سپیدرود سپیدرود سپیدرود رشت لیگ برتر نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!