Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:37:39 GMT

علوم پزشکی شهید بهشتی نیرو استخدام می کند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۶۴۶۸

علوم پزشکی شهید بهشتی نیرو استخدام می کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدمهدی ناصحی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه مصاحبه علمی جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علاوه بر ارائه خدمات سلامت به بیش از 5.5 نیم میلیون نفر جمعیت تحت پوشش، با تلاش حدود1400 عضو هئیت علمی در 13 دانشکده به تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت برای کشور می پردازد و هر ساله با توجه به نیاز دانشگاه، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصحی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته آیین جذب اعضای جدید هیأت علمی دانشگاه برای جذب حدود 100 نفر عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه برگزارشد.

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین در خصوص تربیت فراگیران در مقاطع مختلف عنوان کرد: با توجه به رسالت تربیت دانشجو، دستیار تخصصی و فوق تخصصی، فلوشیپ رشته های مختلف و phd آموزشی و پژوهشی، برای حفظ و تقویت کادر هیأت علمی خود تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

ناصحی، جذب عضو هیأت علمی در راستای توسعه رشته های فن آوری نوین و آموزش پزشکی و مدیریت خدمات سلامت را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر شمرد تا به گفته او بتواند در مسیر نیازهای مهم جامعه و نظام سلامت گام بردارد.

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین جذب نخبگان را اولویت مهم دانشگاه دانست و از جذب آنان بدون محدودیت و در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی داخل و خارج از کشور که حائز شرایط نخبگی هستند و معیارهای لازم جذب در هیأت علمی را دارند می توانند طی ارتباط با این مرکز، رزومه علمی خود را ارسال کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیش از 14 هزار دانشجو در مقاطع مختلف حوزه پزشکی و سلامت دارد و برای تکمیل کادر آموزشی این فراگیران، هر ساله تعدادی عضو هیأت علمی در گروه های آموزشی پایه و بالینی را جذب می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی هیات علمی مصاحبه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت