Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این مراسم گفت: رادیو سراسری زیارت، رادیویی مستقل و سراسری و متعلق به امام رضا علیه السلام است.

محسن نصرپور افزود: رادیو زیارت که مهر پارسال به صورت آزمایشی راه اندازی شد و امروز به طور رسمی افتتاح می شود، حاصل سال ها پژوهش و برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نصرپور ادامه داد: رادیو زیارت رادیویی 24 ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت است و روزانه با افراد و قطب های فرهنگی و مکان های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تصویری بودن، پرداختن به هنرهای مذهبی و سنتی و پاسخگویی به شبهات از برنامه های کلیدی این رادیو خواهد بود.

نصرپور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتقاء کمی و کیفی برنامه های صدا و سیمای استانها را در سال های اخیر شاهد بوده ایم که افزایش مخاطبان و افزایش رضایت آنان از نتایج به دست آمده در این زمینه است.

وی پیشرو شدن رسانه ملی در زمینه فضای مجازی و تقویت جبهه مقاومت در ابعاد رسانه ای را از دیگر موفقیت های سازمان در سال های اخیر برشمرد.

نصرپور گفت: شبکه محوری و پرداختن به برنامه های استانی با هدف حفظ مخاطبان موجود و افزایش آنها به راهبردی اصلی در رسانه ملی تبدیل و باعث شده است با وجود رقبایی چون برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی، در زمینه مخاطبان تلویزیونی 3 درصد و در زمینه مخاطبان رادیویی 20 درصد در شبکه استانی افزایش مخاطب داشته باشیم.

 افتتاح اتاق فرمان استودیوی تلویزیونی  HD، استودیوی تولید رادیوهای برونمرزی، سایت تهیه کنندگان و تولید رادیو  و چندین طرح دیگر با هزینه بیش از 50 میلیارد تومان از جمله طرحهایی است که امروز به بهرداری می رسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد صدا سیما فرهنگی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد