Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر اسکندر امیدی نیا رئیس دانشکده ی محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه  فلسفه ی اردوهای جهادی تمرین زندگی است، بیان داشت: با نگاه خلاقانه، تفکر و رویکرد آشنایی با چالشهای زندگی میتوان مهارتهای زندگی در  دانشجویان را افزایش داد تا دانشجو بتواند توان شناسایی موضوعات پیرامونی خود را تقویت نماید و قدرت تحلیل و حل مسئله پیدا کند و خودسازی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ازطرف دیگر برگزاری اردوهای هدفمند، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی بعنوان یک ثروت ملی منتج خواهد شد. بدیهی است خیرات دیگر مانند آبادانی محلات، نوسازی زیرساختهای جامعه و گسترش خدمات عمومی به محرومان را هم به ارمغان خواهد آورد. 

 دکتر امیدی نیا با اشاره به اینکه یکی از خروجی های اردوهای جهادی یادگیری کار تیمی، همکاری، وحدت و همدلی است، افزود: با استفاده از تفکرات نوآورانه، نقش دهی به دانشجویان و جلب مشارکت همگانی آنان در اردوهای جهادی، باعث افزایش نشاط  جمعی و تعاملات اجتماعی خواهیم شد. 

رئیس دانشکده محیط زیست استان البرز با اظهار اینکه حضور دانشجویان در اردوهای جهادی دارای نکات مثبت بسیاری است، تاکید کرد: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی باعث لمس و درک مشکلات مردم و اجتماع از نزدیک شده و این حضور باعث واقع بینی دانشجویان نسبت به مشکلات پیرامون اجتماع خود می شود و از طرفی هم باعث ایجاد انگیزه در انجام بهتر وظایف دانش پژوهی و ارتقای کیفیت یادگیری و مسئولیت پذیری بیشتر آنان میگردد. 

وی در پایان با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی “از مردم با مردم برای مردم” ، بیان داشت: با الگو برداری از این شعار میتوان در محلات ایجاد نشاط نمود. می توان پتانسیلهای اجتماعی را به کار گرفت. میتوان از برکات همکاریهای چندسویه محلی برخوردار شد. میتوان به حضور دانشجویان و همکاریهای محلی معنی و مفهوم مفید بودن و موثر بودن را یاد داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه
  • تظاهرات دانشجویان دانشگاه طرابلس لیبی در حمایت از غزه
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه