Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:13:52 GMT

پرونده قاچاقی بودن کبد آبیدال مختومه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۶۸۵۷

پرونده قاچاقی بودن کبد آبیدال مختومه شد

طبق اعلام پلیس و دادگاه بارسلونا پرونده مطرح شده در رابطه با راسل و اریک آبیدال مختومه اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه" امروز برخی رسانه‌های خارجی زبان طی خبری عجیب، اعلام کردند که ساندرو راسل مدیر اسبق باشگاه بارسلونا به صورت غیر قانونی یا همان قاچاق کبدی را برای اریک آبیدال تهیه کرده است. اریک آبیدال بازیکن سابق بارسلونا در سال 2012 به سرطان کبد مبتلا شد و به اذهان عمومی اعلام شد که کبد پسرعموی وی به آبیدال پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما حال سایت مارکا اسپانیا ادعا کرده است پلیس و دادگاه ملی بارسلونا  تحقیقات مفصلی را در این خصوص انجام داده اما به هیچ مدرک و دلیل قانع کننده‌ای برای مجرم شناختن راسل پیدا نکرده و به  همین دلیل این پرونده مختومه و بسته شده است.


پیش از این باشگاه بارسلونا هم با انتشار بیانیه‌ای تمامی شایعات و صحبت‌های موجود را تکذیب کرد.

آبیدال تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آبیدال تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!

رابطه تن هاخ و گارناچو رو به سردی گذاشته و این بازیکن احتمالا جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ را از دست خواهد داد

طرفداری | در جریان تساوی منچستریونایتد و بورنموث با نتیجه ۲-۲، اریک تن هاخ در بین دو نیمه تصمیم گرفت الخاندرو گارناچو را از زمین مسابقه بیرون بکشد و بازیکن دیگری را جایگزین او کند. سرمربی هلندی پس از بازی نیز به شکلی غیرمستقیم علیه گارناچو مصاحبه کرد و به نوعی او را سپر خود در برابر انتقادات قرار داد.

این دو اقدام جنجالی تن هاخ، عصبانیت و ناراحتی گارناچو را به همراه داشت و این بازیکن آرژانتینی با لایک‌کردن چند توییت انتقادی علیه سرمربی منچستریونایتد، به این شکل اعتراض خود را نشان داد.

لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!

به گزارش MEN، اریک تن هاخ در تمرینات اخیر منچستریونایتد برخورد سردی با گارناچو داشته و به اشکال مختلف، این بازیکن را تنبیه کرده‌است. این که سرمربی هلندی دقیقا چه کاری علیه گارناچو انجام داده مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که ستاره ۱۹ شیاطین سرخ جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد و به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود.

نزدیکان گارناچو می‌گویند که این بازیکن هیچ نگرانی‌‌ای از بابت تنبیه‌شدن توسط تن هاخ ندارد و همچنین به تصمیمات سرمربی تیمش اهمیت نمی‌دهد، چرا که او معتقد است تن هاخ به زودی از منچستریونایتد اخراج خواهد شد و خود، دوران به مراتب طولانی‌تری نسبت به سرمربی هلندی در اولدترافورد خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • اونانا: تمام دروازه‌بان‌ها در یونایتد به مشکل می‌خورند