Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@15:23:25 GMT

هکرهای حماس موفق به کسب اطلاعات حساس شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۷۰۱۸

هکرهای حماس موفق به کسب اطلاعات حساس شدند

ساعت24- شاخه نظامی حماس موفق شد تلفن‌های همراه تعدادی از افسران رژیم صهیونیستی را هک و اطلاعات حساس آن‌ها را استخراج کند.

 گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس موفق شدند به اطلاعات حساس مربوط به نحوه عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه دست پیدا کند.

بر اساس گزارش روزنامه «هاآرتص»، گردان‌های القسام از طریق برنامه‌های ویژه پیگیری جام جهانی روسیه (از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷)، تلفن‌های همراه ده‌ها نظامی و افسر صهیونیستی را هک و اطلاعات آن‌ها را استخراج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه به نقل از دو افسر صهیونیست اعلام کرد، دو سه برنامه اندرویدی هدف این هک قرار گرفته‌اند که گردان‌های القسام از خلال آن‌ها به اطلاعات حساس نظامیان و استقرار آن‌ها در مرز غزه دست پیدا کرده‌اند.

هاآرتص سپس به نقل از یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت، نظامیان اسرائیلی همچنان در معرض حمله‌های اینترنتی اعضای حماس قرار دارند و امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، حماس را در این زمینه توانا می‌داند.

در ادامه این گزارش آمده است حماس از طریق فیسبوک و واتساپ پیام‌هایی به نظامیان رژیم صهیونیستی می‌داده و آن‌ها را تشویق می‌کرده برنامه‌های مربوط به جام جهانی روسیه را دانلود کنند، به محض دانلود ونصب برنامه، هکرها به اطلاعات گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کرده اند.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از ۳۰ مارس شاهد برپایی تظاهرات بازگشت است و نظامیان و تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در این منطقه مستقر شده‌اند. تا کنون ۱۳۵ فلسطینی در تظاهرات مذکور به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۵ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قسام با یاسین ۱۰۵ تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند