Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی اسنوکر زیر 18 سال کشورمان که به منظور حضور در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جوانان جهان دهم تیرماه با پرواز هواپیمایی ماهان راهی کشور چین شده بود با سهل‌انگاری عوامل این شرکت چوب‌های بازی ملی‌پوشان با پرواز ارسال نشد.

ملی‌پوشان اسنوکر ایران پس از رسیدن به مقصد هنگام تحویل گرفتن بار متوجه شدند چوب‌های آنها گم شده است در صورتی که هنگام تحویل بار در ایران به اهمیت این وسایل تاکید کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌های مکرر توسط فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران مشخص شد که هنگام جابجایی، چوب‌ها از روی نقاله بار افتاده است و کسی هم متوجه این داستان تا زمان پیگیری‌ها نشده بود.

نکته قابل توجه، نحوه برخورد ماهانی‌ها بود که معتقد هستند این موضوعات عادی است و پیش می‌آید حتی در ایر لاین‌های بزرگ؛ درست است که این اتفاقات پیش می‌آید، اما به چه قیمتی؟ به قیمت از دست رفتن زحمات بازیکنانی که سال‌ها است تلاش می‌کنند و ماه‌ها است در اردوی تمرینی تیم ملی از خانه و خانواده خود دور هستند و با تمام مشکلات اقتصادی کشور و با فشارهای مالی در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، اما به همین راحتی تمام زحماتشان بر باد رفت.

متاسفانه ملی‌پوشان کشورمان بدون چوب‌هایشان  که مهمترین وسیله آنها برای مسابقه دادن محسوب می‌شود قادر به نمایش اصلی بازی خود در رقابت‌های اسنوکر زیر 18 سال قهرمانی جهان نشدند و با حسرت از دست دادن سکوهای قهرمانی، همچنان کسی پاسخگوی این بی‌توجهی نیست.

 نتایج روز نخست بازیکنان زیر 18 سال کشورمان در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جوانان جهان:

محمد بابایی یک – پیفان لی 3

شروین امیدوار یک – فیوتاکارن 3

شروین امیدوار صفر – رجی ادواردز 3

سامی طوسی‌نژاد صفر – ژیانبو ژائو 3

سامی طوسی‌نژاد یک – سین مک الیستر 3

به این ترتیب کار ملی‌پوشان ایران در مسابقات زیر 18 سال به پایان رسید و حالا آنها باید خود را برای مسابقات زیر ۲۱ سال آماده کنند. حضور ملی‌پوشان ایران در مسابقات زیر 21 سال مستلزم رسیدن چوب‌های آنها است. ظاهراً چوب‌های مخصوص ملی‌پوشان به پکن ارسال شده، اما مشکلی که وجود دارد این است که کسی نیست تا این چوب‌ها را از پکن به جینان ببرد!

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان که تعیین کننده برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، دانیال اسماعیلی‌فر را در سمت راست خط دفاعی ندارد و به دلیل محرومیت مدافع کناری خود را از دست داده که این اتفاق می‌تواند آنها را به دلیل نفوذهای خطرناک میلاد زکی‌پور دچار دردسر کند.

میلاد زکی‌پور که همواره نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته و بحث حضورش هم در این تیم مطرح بود، در دور رفت لیگ برتر نزدیک بود دروازه سرخ پوشان را باز کند که عکس‌العمل درخشان علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

با این وجود زکی‌پور انگیزه زیادی دارد تا امروز هم در تقابل با پرسپولیس بدرخشد و مثل دیدار رفت که یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان برای برتری یک بر صفر برابر سرخ پوشان بود، امروز هم مثمر ثمر کار کند.

زکی‌پور که فصل گذشته سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و این فصل هم با پاس‌های خود زمینه‌ساز چهار گل برای طلایی پوشان شده، این فرصت را دارد تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر، با آزادی عمل بیشتری در سمت چپ زمین کارش را انجام بدهد و با ارسال‌های خطرناک خود موقعیت‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه