Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نظاميان رژيم صهيونيستي در ادامه رفتار وحشيانه خود با شهروندان فلسطيني، روز چهارشنبه يک زن معترض فلسطيني را مورد آزار قرار دادند.
به گزارش خبرگزاري آريا، بر اساس ويدئوي منتشر شده، صهيونيست‌ ها، يک زن فلسطيني را که به اشغال‌گري نظاميان اسرائيلي معترض بود، به شدت بر روي زمين مي‌کشند و به فريادهاي او توجهي ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صهيونيست ها صبح امروز(چهارشنبه) به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز دست به تخريب گسترده منازل فلسطيني‌ها در «ابوالنوار» منطقه‌اي بَدَوي در «خان‌الاحمر» (شرق قدس) زدند.
اين اقدام صهيونيست‌ها با اعتراض ساکنان اين منطقه روبرو شد و نظاميان رژيم صهيونيستي سعي کردند با خشونت اين معترضان را پراکنده کنند.
اين در حالي است که شمار مجروحان تظاهرات مسالمت آميز روز گذشته زنان فلسطيني در مرزهاي شرق غزه، به 134 نفر رسيد که اکثر آنها به ضرب گلوله نظاميان صهيونيست مجروح يا در اثر استنشاق گازهاي سمي مسموم شده اند.
بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطين بيشتر اين مجروحان زناني هستند که در قالب فعاليت هاي «زنان فلسطيني طرفدارحق بازگشت و لغو محاصره غزه» در شرق غزه تجمع کرده بودند.
هزاران زن فلسطيني ساکن باريکه غزه روز سه شنبه با برگزاري راهپيمايي گسترده، بر بازگشت آوارگان فلسطيني به وطن خود و شکستن محاصره باريکه غزه تاکيد کردند.
در همين حال، مرکز «القدس» ويژه پژوهش‌هاي فلسطيني و صهيونيستي اعلام کرد از ششم دسامبر 2017 که «دونالد ترامپ» رييس‌جمهور آمريکا، قدس را پايتخت رژيم صهيونيستي معرفي کرده، 202 فلسطيني در کرانه باختري و نوار غزه به شهادت رسيده‌اند.
مرکز «القدس» از موسسات حقوقي و قانوني و نيز موسسات وابسته به تشکيلات خودگردان فلسطين خواست تا ارتش رژيم صهيونيستي را به خاطر ارتکاب اين جنايات به دادگاه‌ هاي بين‌المللي بررسي جنايات جنگي بکشاند.
139/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6090398

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان