Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در انهدام ده‌ها دستگاه خودروی نظامی متجاوزان سعودی و مزدورانشان خبر دادند. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند طی ماه ژوئن در جبهه‌های مختلف خسارت‌ها و تلفات زیادی به ائتلاف متجاوز سعودی وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یک منبع در یگان ضد زره  ارتش و کمیته‌های مردمی از انهدام 85 دستگاه زره‌پوش و خودروی نظامی طی ماه ژوئن با موشک‌های هدایت شونده در جبهه‌های مختلف خبر داد.

این منبع خاطر نشان کرد طی ماه ژوئن گذشته،85 خودروی نظامی از جمله پنج دستگاه تانک با موشک‌های هدایت شونده در جبهه‌های مختلف منهدم شده است.

منبع یمنی افزود بیش از 50 زره‌پوش و خودروی نظامی در جبهه ساحل غرب طی ماه گذشته میلادی منهدم شده است.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن ده‌ها مزدور ائتلاف سعودی در جریان حملات موشکی به 9 تجمع آنها در خلال ماه ژوئن خبر داد، حملاتی که با موشک‌های هدایت شونده انجام شده است.
انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه کنترل کامل شهرک «اوچریتینو» واقع در دونتسک را به دست گرفتند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: کارگاه های تولید سوخت موشک و سلاح برای پهپادهای اوکراینی نیز مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: نیروهای مسلح روسیه مواضع خود را در خط مقدم بهبود بخشیدند؛ ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در لوهانسک دفع شد و دشمن ۳۰۵ نظامی را از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: اوکراین در یک روز ۳۸۰ پرسنل نظامی و یک تانک آبرامز را در منطقه تحت مسئولیت یگان «مرکز» ارتش روسیه از دست داد. نیروهای روسیه یک انبار تسلیحات موشکی ساخت غرب را در نزدیکی اودسا منهدم کردند.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیروهای اوکراینی از جمله تانک‌ های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

کد خبر 6097530

دیگر خبرها

  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها