Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

محسن علی اکبری تهیه کننده  درباره سریال «الف دزفول» بیان کرد: سریال «الف دزفول» اکنون در حال تحقیق و نگارش است و یک اثر ۴۰ قسمتی است که جزو پروژه های الف فاخر تلویزیون محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس موضوع این سریال است و ما به شهری می پردازیم که در طول جنگ هیچ گاه از سکنه خالی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده «الف دزفول» اظهار کرد: مردم همیشه در شهر دزفول ماندند و قصه های جالبی در این شهر وجود دارد. خانم اشرفی زاده که فیلمنامه این سریال را می نویسد خودش اهل دزفول است و در آنجا زندگی کرده بنابراین می تواند در نوع گویش و ساختار کار کمک شایانی بکند.

علی اکبری در پایان گفت: امیدواریم سر زمان معین شده فیلمنامه آماده شود و شروع فیلمبرداری در سال آینده باشد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون هشت سال دفاع مقدس جنگ تلویزیون جنگ هشت سال دفاع مقدس پارس الف دزفول پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات

شبکه‌های تلویزیون امسال متفاوت از سال‌های گذشته با تلفیق شادی و معنویت عیدانه رمضانی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ویژه‌ برنامه‌های تلویزیون چند روزی است آغاز شده و در چند شبکه همچون تهران و نسیم از امشب و یا همان حوالی تحویل سال ویژه‌هایی را تدارک دیده‌اند که روی آنتن خواهد رفت. 

جزئیات این ویژه برنامه‌های تحویل سال را در ادامه بخوانید:

«ایران دوست داشتنی» با اجرای پدرام کریمی و همراهی امیرحسین مدرس

برنامه «ایران دوست داشتنی» با اجرای پدرام کریمی و با همراهی امیرحسین مدرس، محمد معتمدی، فلورا سام پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد در فضای مفرح و جشن و متناسب با ایام نوروز با رویکرد شناخت ظرفیت‌های اقلیمی بومی و هویتی و در جهت اتحاد، همدلی و امیدآفرینی به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

«ایران دوست داشتنی»، به مناسب آغاز سال نو شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 19:30 به صورت زنده پخش می‌شود و سه‌شنبه شب سال تحویل 1403 ساعت 19:30 تا 2 بامداد و لحظه سال تحویل از ساعت 5 تا 9 صبح همراه این لحظه خاص و ناب مردم ایران است.

«شب عیدی» شبکه دو با سه مجری

ویژه‌برنامه تحویل سال «شب عیدی» با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی میثم پیله وری دانش، از جمعه 25 تا سه‌شنبه 29 اسفند ساعت 22 روی آنتن می‌رود.

«سال نو» شبکه سه با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری

«سال نو» با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری ویژه تحویل سال از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی در فاصله زمانی 24 اسفند تا زمان سال تحویل 1403 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«سال نو» بعد از اخبار شبانگاهی تا پاسی از شب و 27  الی 29 اسفند حدود ساعت 8 شب تا پاسی از شب پخش می‌شود.

در این ویژه برنامه خوانندگان نام آشنایی چون گرشا رضایی، سالار عقیلی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، سینا حجازی، مصطفی راغب، حسین حقیقی، سینا، درخشنده، فرزاد فرخ، بابک افرا، امیر حقیقت، علی طولابی، سروش فرهمند و روح‌الله چهره افروز حضور دارند.

مروری بر نوروزی‌ها و رمضانی‌های تلویزیون / از سریال‌های جدید تا برنامه‌ها و 190 فیلم سینمایی‌

«سحوری» شبکه چهار در آغاز بهار

شبکه چهار با «سحوری» به استقبال بهار می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اله تولید و با اجرای متین رضوانی‌پور به صورت زنده پخش خواهد شد.

«آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم با فرزاد حسنی

برنامه «آی نسیم سحری عید شد» با اجرای فرزاد حسنی به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی ویژه برنامه شبکه نسیم در لحظه تحویل سال 1403 است که به مدت 12 ساعت از ساعت 20 شب سه‌شنبه 29 اسفندماه تا صبح یک فروردین ساعت 8 از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با تدارک بخش‌های جذاب، شاد و میهمان‌های درجه یک در عرصه‌های مختلف کنار سفره هفت سین شما خواهند بود.

همه برنامه‌های سحر و افطار تلویزیون + جدول

ابوالفضل آقاخانی، سپند امیرسلیمانی و مریم مومن مجریان «بهار جان» شبکه تهران

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه تهران است که از یکشنبه 27 اسفندماه از ساعت 22:30 تقدیم مردم شریف ایران و تهران می‌شود.

«بهار جان» با تدارک بخش‌های شاد و مفرح در شب‌های پایانی سال، با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه‌کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان شبکه پایتخت خواهد بود.

این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی از یکشنبه 27 اسفند ماه تا چهارشنبه اول فروردین  تقدیم نگاه گرم مخاطبان می‌شود. قرار است روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 22:30 تا 1:45 دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه‌شنبه از ساعت 19 تا 8 صبح روز چهارشنبه تقدیم نگاه شما مردم شریف تهران شود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفت‌وگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی‌های جذابی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین‌های معروف یکی از بخش های تماشایی و خاص این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» تماشایی می‌شود.

دعوت از گروه‌های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از بخش‌های جذاب و تماشایی این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، بخش های میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که از قاب بهار جان تماشایی می‌شود.

ویژه برنامه زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب‌های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

استقبال شبکه قرآن از سال نو با ویژه برنامه «تسبیح»

ویژه برنامه تحویل سال «تسبیح» به صورت زنده از آستان حضرت معصومه(س) میهمان خانه مخاطبان خواهد بود. این برنامه به تهیه‌کنندگی هادی سمیعی زفرقندی و اجرای سیدوحید مرتضوی، از اذان صبح تا زمان تحویل سال میهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

«سین هشتم» ویژه برنامه تحویل سال افق

ویژه برنامه تحویل سال «سین هشتم» با اجرای آرمان غفاریان، امیر علی احمدی، عترت افشار و مریم شهرام پور از شبکه افق پخش می‌شود.

حضور میهمانان متعدد، گروه سرود، خواننده، گفت‌وگوی مردمی سطح شهر از بخش‌های متنوع این برنامه است. همچنین ارتباط زنده با حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس و مزار شهدای بهشت زهرا در لحظه سال تحویل نیز در این برنامه خواهد داشت.

«حول حالنا» شبکه سلامت برای سال جدید

شبکه سلامت برنامه «حول حالنا» را برای سال تحویل به روی آنتن می‌فرستد. این برنامه از شنبه 26 اسفندماه به مدت 2 ساعت پخش می‌شود و در روز عید از ساعت 5 صبح تا 10 نیز این برنامه ادامه دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدحسین پورفاضلی نژاد به مدت 2 ساعت با حضور میهمانان حوزه سلامت با محوریت موضوعات اجتماعی و خانواده و موضوعات سال نو روی آنتن می‌رود.

«ویدئو چک» شبکه ورزش در لحظات تحویل سال

ویژه برنامه سال تحویل «ویدئو چک» به مرور خاطرات طنز ورزش ایران در سال 1402 خواهد پرداخت.

جشن بزرگ «ایران سرود» شبکه امید در سال تحویل

ویژه برنامه سال تحویل شبکه امید با نام جشن بزرگ «ایران سرود» با اجرای بابک افرا و علی مرادخانی از 28 اسفند به روی آنتن شبکه امید می‌رود.

این برنامه با حضور هنرمندان عرصه موسیقی، میزبانگروه‌های سرود نوجوان از سراسر کشور است.

«جشن بزرگ ایران سرود» به تهیه‌کنندگی کمیل سوهانی، کارگردانی سید ابوالفضل موسوی نظر و سردبیری کیاوش زارع طلب و قائم زینلی روزهای 28 و 29 اسفند ساعت 22 تا 24 و 1 فروردین ساعت 5 تا 7 صبح از شبکه امید پخش خواهد شد.

تحویل سال کودکانه با «سر سفره خدا»

«سر سفره خدا» ویژه برنامه سال تحویل شبکه کودک سیماست. شبکه کودک از یک ساعت قبل از تحویل سال به صورت زنده، ویژه برنامه برنامه «سر سفره خدا» را به تهیه‌کنندگی یاسر غفاری و اجرای احسان مهدی و حامد مدرس روی آنتن این شبکه خواهد برد.

«شب روشنی» شبکه جام‌جم در تحویل سال

برنامه «شب روشنی»؛ ویژه تحویل سال، 1 فروردین، ساعت 3 بامداد تا پس از تحویل سال به مدت 5 ساعت از استودیوی ایرانیان و با اجرای میلاد شیران، شمیم علیزاده، اردشیر منظم و ترابی به روی آنتن می‌رود.

این برنامه شامل بخش‌های نوروز در سایر کشورها، موسیقی و آواز، نوروز در اقوام ایرانی، گزارش‌های مردمی، استندآپ کمدی، نمایش‌های خانواده منظم، گفت‌وگو با میهمانان، نمایش‌های عروسک آرتا، حافظ خوانی، پیام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور به مناسبت تحویل سال نو است.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • پخش جومونگ ۳ از تلویزیون در ایام عید
  • (عکس) تصویری خنده‌داری که از سریال امنیتی تلویزیون وایرال شد
  • ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • ببینید| پشت صحنه هایی از دوبله سریال جومونگ ۳ که در نوروز پخش خواهد شد
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات
  • نظر عجیب المیرا شریفی مقدم و امیر علی‌اکبری درباره هالک ایرانی! + فیلم
  • «هفت‌سر اژدها» بحث سریال انتقادی را زنده کرد
  • تلویزیون از امشب «در چشم باد» پخش می‌کند
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید