Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@08:52:18 GMT

پایان مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۷۹۱۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، این رقابتها که در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل اردبیل به نام قهرمانان ملی فقید رشته دوچرخه سواری زینب ساسانیان و حسین فرجی برگزار شد، در گروه سنی جوانان و در ماده استقامت ساجده سیاحی از تیم قزوین در جایگاه اول قرار گرفت و ستایش وجدی از تیم تبریز و محیا حق سرشت از قزوین در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده تایم تریل انفرادی جوانان هم ساجده سیاحی از تیم قزوین، ستایش وجدی از تیم تبریز و نازپری بصیر از تیم اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش بزرگسالان و در رشته استقامت سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد، ماندانا دهقان از تیم اردبیل و مینا الهی از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش بزرگسالان و در رشته تایم تریل انفرادی ماندانا دهقان از تیم دوچرخه سواری اردبیل در جایگاه نخست قرار گرفت، سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد دوم شد و فروزان عبدالهی از تیم قزوین نیز به مقام سوم رسید. در مراسم پایانی با حضور فرماندار اردبیل و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه سواری جوایز نفرات و تیم های برتر این رقابتها اهدا شد و همچنین از سرپرستان تیم های آسمان آبی مشهد، تهران، هرمزگان، دبیری تبریز و تیم های قزوین، کردستان، لرستان و اردبیل با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل دوچرخه سواری بانوان لیگ برتر دریاچه شورابیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۱ سطح زرد شرایط جوی تا روز پنجشنبه ناپایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی امروز با گذر سامانه بارشی از منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر امروز با آغاز وزش باد جنوبی به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از امشب با تقویت جریانات جنوبی بر سرعت وزش باد افزوده شده و برای فردا در اغلب مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پدیده غالب وزش باد جنوبی با سرعت تند تا شدید خواهد بود.

کوهی ادامه داد: مجدداً از عصر سه شنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور، آسمان استان ابری شده و از سه شنبه شب تا قبل از ظهر چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هرچند از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، اما به لحاظ شرایط فصلی و محلی رشد ابر و بارش رگباری دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز جمعه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش ملایم باد و افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود.

کد خبر 6062068

دیگر خبرها

  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • زمین تشنه سیراب از سخاوت آسمان
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد
  • کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود
  • تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل