Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی وابسته به ارتش و کمیته های مردمی یمن از کشته و زخمی شدن شماری زیادی از نیروهای ائتلاف سعودی در جریان دفع یورش آنها به سوی جبل النار در منطقه حرض در ساحل غربی یمن خبر داد.

این منبع نظامی بیان کرد: یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ائتلاف را در جریان دفع یورش آنها هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورش به جبل النار با پوشش هوایی ائتلاف سعودی انجام شد به طوری که جنگنده های این ائتلاف ۱۴ بار و بالگردهای آپاچی این ائتلاف ۱۲ حمله موشکی انجام دادند، اما با این وجود نیروهای ائتلاف نتوانستند پیشروی داشته باشند.

همچنین یک منبع یمنی از حمله قایق های جنگی اماراتی به گروهی از ماهی گیران یمنی در سواحل الحدیده در ساحل غربی یمن خبر داد.

کد خبر 4338980

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی جنگ 2015 یمن یمن ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق ترکیه اتحادیه اروپا دونالد ترامپ ایران جنگ 2015 یمن عربستان سعودی افغانستان رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد

  پیگیری‌های دولت سیزدهم در دریافت حقابه رودخانه هیرمند سبب ورود آب و آبگیری بخشی از تالاب بین المللی هامون ناشی از بارندگی‌های افغانستان به دشت سیستان شد که این امر باعث جان گرفتن دوباره رگ‌های خشکیده تالاب بین المللی هامون شد و تجربه قایق سواری در کوه خواجه سیستان را برای بسیاری از مردم را محقق ساخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی