Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس سازمان صدا و ‌سيما گفت: دشمنان فتنه اي رسانه محور را از طريق راه اندازي 290 شبکه ماهواره اي و فضاي مجازي، عليه جمهوري اسلامي ايران آغاز کرده اند.

عبدالعلي علي عسکري، چهارشنبه در آيين افتتاح راديو زيارت و 270 طرح فني صدا و سيماي خراسان رضوي افزود: اين فتنه پس از آن شکل گرفت که مثلث شوم آمريکا، صهيونيزم و سعودي، نتوانستند از طريق داعش به امنيت ما ضربه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: پس از شکست طرح داعش در منطقه، قدرت ما فزوني گرفت و همپيمانان ما در منطقه نيز از جمله حزب الله لبنان و يمني ها در برابر عربستان قدرت گرفتند.
رئيس صدا و سيما با اشاره به نشست اخير منافقان در فرانسه تاکيد کرد: از تفاله هاي نفاق و سلطنت طلبي چيزي باقي نمانده و دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و‌ همه دلسوزان بدانند هدف آنان تنها ويراني ايران و ‌تبديل آن به ليبي و سوريه است.
علي عسکري گفت: اگر نتوانيم تحولات فني را همپاي جهان رقم بزنيم بعدا دچار برخي مشکلات فرهنگي و اجتماعي خواهيم شد اما خوشبختانه هم اکنون توسعه فني در سازمان صدا و سيما در سطح استانداردهاي جهاني است.
وي در خصوص راديو زيارت نيز گفت: زيارت بحث مهمي بود که از سوي آستان قدس رضوي پيگيري مي شد و هم اکنون اين نهاد راه اندازي راديو تلويزيون هاي بين المللي در حوزه زيارت را از ما مطالبه مي کند.
آيت الله ناصر مکارم شيرازي نيز در پيامي تصويري به اين مراسم گفت: زيارت حرم مطهر رضوي جاذبه زيادي براي مردم داشته و فرصت مناسبي براي تبليغ مسايل فرهنگي به وجود آورده که بعد از وقوع انقلاب اسلامي ظهور پيدا کرده است.
اين مرجع تقليد شيعه، از زيارت به عنوان يک مکتب عالي تربيتي ياد و اظهار اميدواري کرد که آغاز به کار راديو زيارت، نه تنها منشا تحولي براي ايران خواهد بود، بلکه مي تواند تحولي در تمام جهان ايجاد و پيام حضرت رضا(ع) را به همه جهان ارسال کند.
توليت آستان قدس رضوي نيز در سخناني گفت: رسالت اين رسانه از آن جهت مهم است که به شناساندن حضرت رضا(ع) و ابعاد شخصيت آن بزرگوار و تبيين هجرت تمدني ايشان مي پردازد.
حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي افزود: زيارت، دانشگاه انسان سازي است که متن درسش زيارت جامعه کبيره است که عمل به اين آموزه ها تحول دنيايي زاير را نيز به همراه دارد .
وي خاطرنشان کرد: با مقوله زيارت بسياري از اضطرابهاي فردي و اجتماعي در محضر حضرت رضا(ع) به سکون و آرامش تبديل مي شود لذا اين راديو از حال و هواي زائر آنچه را که مي شود و مي تواند بايد به مخاطب رسانه منتقل کند.
راديو 24 ساعته و سراسري زيارت که مستقل از راديو خراسان رضوي است مهرماه سال گذشته به صورت آزمايشي فعال شده بود که برنامه هايي با محوريت زيارت بارگاه ملکوتي حضرت رضا (ع) و مسائل مربوط به زائران و مجاوران آن حضرت را پخش مي کند.
همچنين امروز با حضور رئيس سازمان صدا و سيما، بهره برداري از 270 طرح فني شامل توسعه شبکه هاي راديو و تلويزيوني، سيگنال رساني و تاسيسات فني و ساختماني اين رسانه در استنان خراسان رضوي آغاز شد.
3221/5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رییس جمهور حرم مطهر حضرت معصومه (س) را زیارت کرد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت معصومه (س)
  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس