Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی ایسلند با عقد قراردادی رسمی به باشگاه قره باغ و فوتبال آذربایجان ملحق شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هانس هالدرسون دروازه‌بان تیم ملی ایسلند در جام جهانی با عقد قراردادی به باشگاه قره باغ آذربایجان پیوست. این بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درون دروازه تیم ایسلند قرار گرفت و موفق شد ضربه پنالتی لیونل مسی را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان در هر سه بازی مرحله مقدماتی جام جهانی پیراهن ایسلند را بر تن کرد و در این میان پنج بار دروازه خود را باز شده دید.

هالدرسون پیش از این رندرز دانمارک بود و در ۶۵ مسابقه پیراهن این تیم را بر تن کرد و حالا به عضویت قره باغ در آمده که سابقه قرار گرفتن رو در روی اتلتیکو مادرید را در کارنامه خود دارد.

قره باغ مقام قهرمانی لیگ آذربایجان در فصل ۲۰۱۷-۱۸ را به دست آورد و در روز ۱۱ جولای باید در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف نماینده‌ای از کشور اسلوونی برود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایسلند تیم ملی ایسلند جام جهانی 2018 محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا جام جهانی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 اینفوگرافی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست