Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نقل و انتقالات سابق استقلال به دخالت وزارت ورزش در نقل و انتقالات سرخابی ها واکنش نشان داد.

طرفداری- علی نظری جویباری، مسئول سابق نقل و انتقالات استقلال به اعمال نفوذ وزارت ورزش کنونی و تربیت بدنی سابق واکنش نشان داد. وی تایید کرد که تربیت بدنی سابق با ریاست آقای گودرزی مستقیما در نقل و انتقالات این تیم دخالت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه رسمی خود نوشت:

ماجراي وزارت ورزش و جوانان در رابطه با نقل انتقال باشگاه استقلال
به ماجراي وزارت ورزش و جوانان در نقل انتقالات ورود نمي كنم چون به عينه ديدم دخالت وزارت ورزش و جوانان را در زمان دكتر گودرزي.
حال در جريان ورود وزارت ورزش و جوانان در نقل انتقالات باشگاه استقلال نيستم نظري هم ندارم.
اما مديران استقلال براي بستن تيم مورد علاقه سرمربي بايد سنگ تمام بگذارند هيچ كس حتي هيت مديره و مدير عامل نمي تواند در انتخاب بازيكن بدون ليست سر مربي دخالت كند چه رسد به مسئول نقل انتقال كه به سليقه خودش با بازيكن قرارداد ببندد ويا به بازيكنان اصلي حرفهاي بي ربط بزند مانند............ در زمان مديريت جناب مهندس علي آبادي در تربيت بدني كه حالا وزارت ورزش است در ليست ما و پرسپوليس مشتركاً آقاي هاشم بيگ زاده بعنوان الويت اول هر دو تيم بود در اين ماجرا با تلاش گروه ما ، موفق شديم هاشم بيگ زاده را جذب كنيم و شبانه ايشان را در هيئت فوتبال ثبت كرديم .وقتي صبح خبرش پخش شد جناب آقاي كاشاني مدير عامل وقت پرسپوليس و جناب آقاي علي آبادي با جناب آقاي فتح الله زاده تماس گرفتن و گفتند حتما قرارداد هاشم بيگ زاده لغو شود تا بتواند به پرسپوليس برود.آقاي فتح الله زاده مرا خواست وماجرا را تعريف كرد و باهم نشستيم هم فكري كرديم نتيجه اين شد كه آقاي فتح الله زاده گفتند شما موبايلت را خاموش كن ويا از تهران خارج شو و من به آقاي علي آبادي و كاشاني ميگويم به نظري دسترسي ندارم ،تا زمان بگذرد اگر منافع باشگاه،هواداران و آبروي خودمان نبود براي خود شيريني نزد آقاي علي آبادي ماهم مي توانستيم قيد بيگ زاده ها را بزنيم و حالا حالا ها بعنوان يك آدم حرف شنو در استقلال باشيم ولي الويت اول ما حيثيت استقلال و هواداران بود و وجدان كاري.
نه اينكه دل اين و آن را شادو يا رفاقت كنيم ،منافع استقلال براي ما اهميت نداشته باشد مهم براي ما هواداران محبوب و بزرگ استقلال است ، بس

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه قرآنی در سال‌های اخیر در افغانستان است آثار و تولیدات قرآنی در قصر «دارالامان» کابل به نمایش گذاشته شد.

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد افغانستان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: افغانستان برای اینکه قرآنی بماند، بهای سنگینی داده است. تعدادی از قاریان و هنرمندان قرآنی و گروه تواشیح «سبطین» از کشورمان میهمانان ویژه نمایشگاه قرآنی کابل هستند.
فلسطین یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه قرآنی کابل است، در بخشی از این نمایشگاه که نماد قدس در آن ساخته شده است، مردم را با درد و رنج غزه بیشتر آشنا می‌کند.
«جامعه افغانی، تربیت قرآنی» عنوانی است که برای این نمایشگاه انتخاب شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

عبدالطیف نظری - معاون وزارت اقتصاد افغانستان 

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند