Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روزنامه انگلیسی زبان خلیج تایمز امارات در گزارشی به عملکرد 5 نماینده قاره آسیا (شامل تیم های ایران،عربستان،ژاپن،کره و استرالیا ) در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و نوشت، تیم های ایران،ژاپن و کره جنوبی با سربلندی روسیه را ترک کردند.


در این گزارش آمده است: هیچ یک از تیم های کنفدراسیون فوتبال آسیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 نرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار نمی رفت تیم های آسیایی در جام جهانی تاثیر مثبتی داشته باشند، اما مجموع امتیازهای رکورد گونه و برخی از عملکرد های خیره کننده در برابر تیم های برتر جهان، امیدها را برای جام جهانی 2022 قطر بالا برده است.

پیروزی 2-0 کره جنوبی برابر آلمان مدافع عنوان قهرمانی یکی از این عملکردهای خیره کننده بود که می توانست فقط یک بار اتفاق بیفتد، شکست تاسف بار ژاپن چند روز بعد برابر بلژیک پر ستاره در مرحله 16 تیمی هم یکی دیگر از این نتایج درخشان بود.

ایران نیز به شدت به شکست تیم کریستیانو رونالدو ،پرتغال، قهرمان اروپا،نزدیک شد، یک نشانه دیگر از این که که تیم های کوچک در حال کم کردن اختلاف با قدرت های سنتی فوتبال هستند.

هیچ یک از تیم های کنفدراسیون فوتبال آسیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 راه نیافتند، و روند  این ناکامی که به پس از جام جهانی 2002 در ژاپن و کره جنوبی باز می گردد، ادامه یافت.

اما ژاپن، کره جنوبی و ایران با سری بلند از روسیه خارج شدند و انتظارات را از تیم های آسیایی در جام جهانی 2022 قطر بالا بردند، زمانی که جام جهانی پس از 20 سال بار دیگر به منطقه کنفدراسیون فوتبال آسیا باز می گردد.

اندی جکسون از مجله «فور فور تو» به خبرگزاری فرانسه گفت: "کشورهای آسیایی می توانند از جام جهانی امسال دلگرمی خوبی بگیرند."

"(آنها) می توانند به 2022 و جام جهانی قطر خوشبین باشند و امیدوار باشند که یکی از کشورهایی بشوند که یکی از شگفتی هایی را که تاکنون در روسیه دیده ایم، آنجا رقم بزنند."

تیم های آسیایی در روسیه در مجموع 15 امتیاز کسب کردند که بهترین عملکرد آنها در ادوار جام جهانی بود – و عملکرد نمایندگان آفریقا شامل مصر، مراکش، نیجریه، تونس و سنگال را که پس از مرحله گروهی با 11 امتیاز به خانه بازگشتند، تحت الشعاع قرار دادند.

با این حال، عربستان سعودی، یکی دیگر از تیم های آسیایی، هرگز از شکست 5-0 برابر روسیه در بازی افتتاحیه نتوانست خود را بازیابی کند و استرالیا - قهرمان آسیا - نیز جام جهانی ای داشت که باید آن را فراموش کند.

ساکروس ها با وجود این که در بازی های گروهی خود برابر فرانسه، دانمارک و پرو رقابتی به نظر می رسیدند، موفق به کسب حتی یک پیروزی نشد و آنها بدون زدن یک گل به خانه رفتند.

از میان تیم های آسیایی، ژاپن پس از رسیدن به جمع 16 تیم نهایی و پیروزی 2-0 برابر بلژیک تا 21 دقیقه مانده به پایان بازی بیشترین اعتبار را کسب کرد،اما بلژیکی ها یکی از بزرگترین برگشت های جام جهانی را رقم زدند و در وقت های تلف شده به پیروزی 3-2 رسیدند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید. بیشتر بخوانید: حبس در انتظار بهترین بازیکن دیدار تیم‌های مراکش - ایران کی روش از لیست سرمربیان احتمالی الجزایر خارج شد  

انتهای پیام/


ایران و کره و ژاپن نمایندگان شایسته آسیا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مسئله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد و بر زبان نحس خود جاری کرد؛ نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی