Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@12:58:07 GMT

التماس‌های دلخراش یک زن مصدوم در ایستگاه‌ مترو

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۹۰۴۰

التماس‌های دلخراش یک زن مصدوم در ایستگاه‌ مترو

رکنا: انتشار ویدئویی از التماس‌های یک زن میانسال در یکی از ایستگاه‌های متروی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشته است.

رسانه‌های آمریکایی اخیرا ویدئویی را از یک حادثه Incident در یکی از ایستگاه‌های مترو این کشور منتشر کرده‌اند که در شبکه‌های اجتماعی و در سطح جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

این ویدئو زن میانسالی را در ایالت ماساچوست نشان می‌دهد که با وجود آنکه پایش بین قطار و سکو گیر کرده و دچار خونریزی شدید شده، با صدای بلند به رهگذرانی که به کمک او آمده‌اند، التماس می‌کند به خاطر هزینه بالای آمبولانس و بیمارستان با اورژانس تماس نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن 45 ساله که نامش فاش نشده است، از یکی از مسافرانی که به کمک وی شتافته اند، می پرسد: می دانید هزینه یک آمبولانس چقدر است؟ این زن که پایش پیچ خورده و پوستش کنده شده به طوری که استخوانش بیرون زده بود، ادامه می دهد: 3 هزار دلار. من از پس هزینه اش بر نمی آیم.

برخی کاربران آمریکایی توییتر با کنایه در این باره نوشته‌اند: در ثروتمندترین کشور دنیا کسی نباید از هزینه یک آمبولانس بترسد!

این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که ترامپ Trump تاکنون بارها آمریکا را بزرگترین اقتصاد تاریخ نامیده است.

پس از آنکه روزنامه نیویورک تایمز نیز یکی از مقاله های روز دوشنبه خود را به این حادثه اختصاص داد، این رویداد و عمق فاجعه ای که در پس آن نهفته است، توجهات بیشتری را به خود جلب کرد. در گزارش نیویورک تایمز آمده است در حالی که این زن آسیب دیده و نیاز فوری به رسیدگی پزشکی دارد، ابتدا باید محاسباتی را در ذهنش انجام دهد: اینکه آیا باید هر چه سریع تر به بیمارستان مراجعه کند و تحت درمان قرار بگیرد و یا به سبب هزینه های سرسام‌آور حتی ابتدایی ترین خدمات پزشکی از قبیل بانداژ زخم و یا انتقال با آمبولانس به بیمارستان، قید درمانش را بزند. گزارش نیویورک تایمز می افزاید چنین صحنه هایی (محاسبه هزینه در حالی که از درد به خود می پیچید و نیاز فوری به رسیدگی پزشکی دارید) اکنون به داستان روزمره آمریکایی ها تبدیل شده است.

در ادامه مطلب آمده است گزارش پلیس Police نشان می دهد این زن که در نهایت به بیمارستان منتقل شده، به دلیل بیرون زدن استخوان پایش از گوشت نیاز به جراحی داشته است.

جیم هولی، رئیس خدمات اورژانس پزشکی بوستون، در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد در آمریکا هزینه انتقال بیمار توسط آمبولانس بین 1200 تا 1900 دلار است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لو رفته از گنده لات بازی های قاتلان در زندان رجایی شهر کرج + جزییات

آزمایش خون برای شناسایی قاتل وحید مرادی / آخرین خبر از پرونده

ببینید قاتلان وحید مرادی در زندان چگونه خط و نشان می کشند؟ / فیلم عربده های وحشتناک قاتلان

جنازه وحید مرادی در جمع خانواده و هواخواهانش تشییع شد + فیلم

شرط جیش العدل برای آزادی سرباز ایرانی ربوده شده در مرز میرجاوه اعلام شد + عکس

زیبایی این پسر مادرش را به دردسر انداخت+عکس

ارتباط بین اختلاس گران و محبوبیت وحید مرادی !

مردی به خاطر خوابیدن زنش کنار پسرش او را در اطاق خواب کشت +عکس

فوری/ سلطان سکه ایران دستگیر شد

اولین عکس از جسد وحید مرادی قبل از خاکسپاری + عکس

گفت عقاب ایرانم و گنده لاتی کرد ما هم او را زدیم! / آخرین خبر از پرونده + عکس

وقتی وارد خانه باغ شدم دوست صمیمی ام با زنم خلوت کرده بود + عکس

وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

فاطمه 17 ساله را از مادرش خرید و همان شب اول حامله اش کرد!

دستگیری 3 شرور به خاطر قتل وحید مرادی در زندان کرج / جزئیات اولین بازجویی + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حادثه Incident قطار ترامپ Trump اقتصاد روزنامه پزشکی پلیس Police فقر زن آمریکا دنیا مصدوم عکس قتل وحید مرادی قتل ایران وحید مرادی وحید مرادی کشته شد قاتل وحید مرادی قتل وحید مرادی در زندان رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد

حسین نصر آزادانی مجری خط ۱۰ متروی تهران در جریان بازدید خبرنگاران از ایستگاه متروی دریاچه چیتگر و چند ایستگاه دیگر خط ۱۰ گفت: خط ۱۰ مترو ۳۴ ایستگاه و ۴۷ کیلومتر تونل دارد و از غربی‌ترین نقطه تهران شروع و در انتها در فلکه سوم تهرانپارس تقاطع خط ۴ تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه این خط مناطق یک تا پنج و ۲۱ و ۲۲ را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: مناطقی که از سیستم انبوه‌بر مترو کم‌بهره هستند از این خط بهره‌مند خواهند شد. خط ۱۰ بار جمعیتی زیادی را که در منطقه ۲۲ وجود دارد، پوشش می‌دهد و در کاهش حجم ترافیک بزرگراه‌های نیایش، همت، حکیم و تهران کرج سهم بسزایی دارد.

نصرآزادانی خاطرنشان کرد: خط ۱۰ در ایستگاه تقاطعی این خط با خط پنج «یعنی وردآورد» تا ۵۰ درصد از مسافران کرج را پوشش می‌دهد و تراکم مسافری ایستگاه‌های خط ۴ و ۲ را در ایستگاه صادقیه و ارم سبز بهبود می‌دهد.

مجری خط ۱۰ متروی تهران با بیان اینکه ایستگاه دریاچه، کارگاه مرکزی قطعه غربی خط ۱۰ و محل ورود دو دستگاه تی‌بی‌ام است، عنوان کرد: تی‌بی‌ام یک به سمت شرق حفاری کرده و تی‌بی‌ام شماره ۳ به سمت غرب و وردآورد حرکت خود را آغاز خواهد کرد. بنا بر این است که حفاری تونل‌های خط ۱۰ مترو با ۵ دستگاه تی‌بی‌ام انجام بگیرد.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ ظرف چهار سال به شرط تأمین منابع مالی به بهره‌برداری برسد. حدود ۱۶ موقعیت را با کمک شهرداران مناطق ویژه ایستگاه‌های این خط تحویل قرارگاه خاتم دادیم.

نصر آزادانی با اشاره به ایستگاه‌های در حال ساخت این خط گفت: عملیات عمرانی ایستگاه‌های پژوهش، دریاچه چیتگر، اتریش، ساحل، میدان موج المپیک، کوهسار، جنت‌آباد، سردار جنگل، ایرانشهر و میدان کتاب آغاز شده است. مناقصه سایر ایستگاه‌های خط ۱۰ نیز در حال انجام است.

محمد علی پاشا زانوسی، مدیر پروژه پیمانکار شرکت بین الملل عمران سریر نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر در کارگاه ایستگاه تبادلی و تقاطعی با خط ۶ مترو به نام Y ۱۰-Z ۶ هستیم که این ایستگاه ۱۴۲ متر طول دارد.

وی ادامه داد: احجام آن حدود ۹۰ هزار متر مکعب و میزان بتن ریزی آن ۳۴ هزار متر مکعب است. این ایستگاه یک تونل فرعی به طول ۱۹۰ متر دارد که در حال حفاری است.

فرشاد نامی مشاور پروژه کارگاه متروی میدان المپیک نیز گفت: پروژه تجهیز کارگاه میدان دهکده المپیک که در منطقه ۲۲ قرار دارد از سال ۱۴۰۰ شروع شد. در حال حاضر در حال حفاری شمع‌های سازه نگهبان هستیم. بعد از حفاری شمع‌ها با روش تاپ‌داون سازه نگهبان ایستگاه و تراز آن را شروع می‌کنیم.

شاهرخ حیدری مدیر پروژه مهندسین مشاور شرکت بهرو درباره ایستگاه میدان اتریش گفت: در طراحی این ایستگاه که در خط ۱۰ قرار دارد تلاش کردیم که باتوجه به زمین‌های موجود و همکاری شهرداری مناطق عمق خط را کاهش بدهیم. این امر می‌تواند دستاورد‌هایی اعم از کاهش هزینه و افزایش سرعت اجرا داشته باشد.

وی ادامه داد: عمق ایستگاه میدان اتریش ۲۱ متر و تراز ریل آن ۱۸ متر است. حدود ۵۰ درصد ایستگاه به تراز کف رسیده و سریعاً بتن ریزی شروع می‌شود.

حیدری با تاکید بر اینکه تی بی ام از ایستگاه دریاچه به سمت ایستگاه میدان اتریش در حال حرکت است، اظهار کرد: به زودی ایستگاه به مرحله‌ای می‌رسد که تی بی ام از آن عبور می‌کند. به محض عبور دستگاه سایر فعالیت‌ها می‌تواند انجام شود.

وی در پایان گفت: برنامه بهره برداری ما از ایستگاه حدوداً ۳۰ ماهه است و ایستگاه میدان اتریش که جز ایستگاه‌هایی است که در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد در سال ۱۴۰۴ افتتاح خواهد شد. پیش بینی شده که ورودی‌ها و هواساز‌های ایستگاه نیز به موازات کار شود.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد