Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین
لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ؛ (سوره حدید آیه 25)
با سلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداء، ساحت قدسی امام راحل (ره) و شهدای والا مقام و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران اسلامی بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حافظه تاریخی خود مواجهه با انبوهی از تهدیدهای خارجی و نارسایی¬های داخلی را به یاد دارد که در سخت¬ترین آنها نیز پیروی مردم و مسئولین از فرامین ولایت فقیه، اتحاد و تعاون ایمانی، همدلی مشفقانه مسئولین با مردم و بصیرت و فراست آحاد مؤمنین، سبب گردید تهدیدها به فرصت تبدیل شده و مشکلات به بهترین شکل ممکن حل شوند.
متأسفانه جامعه اسلامی بخصوص در روزهای اخیر شاهد مشکلاتی در حوزه اقتصاد و عدالت اجتماعی است که بی¬توجهی و سهل انگاری، می¬تواند آن را به زخمی چرکین تبدیل ساخته و زمینه سوء استفاده بدخواهان نظام را فراهم کند.
حوزه¬های علمیه که همواره خود را بازوی معاضِد انقلاب اسلامی دانسته و با نُصح مشفقانه نیکی¬ها و فضائل را پرورش داده و کاستی¬ها و رذایل را گوشزد کرده¬اند، در این شرایط حساس نمی¬توانند نسبت به مشکلات عموم مردم انقلابی به ویژه اقشار محروم که صاحبان اصلی انقلاب بوده و هستند، بی¬تفاوت باشند. از اینروی جمعی از مدرسین و مبلغین حوزه علمیه قم، با در نظر گرفتن بی¬توجهی برخی مسئولین، و نابسامانی اقتصادی و بی¬ثباتی بازار، تبعیض¬های ناروا در بخش¬های گوناگون مدیریتی؛ مطالباتی از قوای سه گانه به ویژه دولت محترم دارند که به رئوس آن اشاره می¬شود:
1. اعتقاد و باور عمیق به توان تبدیل تهدیدها به فرصت¬ها با اعتماد به نصرت الهی و استفاده از ظرفیت‌های آحاد مردم به ویژه نیروهای جوان کشور.
2. پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن آن در تمام زمینه¬های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، به ویژه اقتصاد مقاومتی.
3. امید به توان داخلی آحاد مردم خصوصا جوانان مؤمن و انقلابی و دل نبستن به غرب و غرب¬گرایان.
4. حمایت جدی از تولید ملی و جلوگیری از قاچاق کالا و واردات کالاهای لوکس و مصرفی.
5. برخورد قاطع، شفاف و بدون ملاحظه با فساد، تبعیض و رانت¬خواری و تلاش بی¬وقفه در جهت کم کردن فاصله طبقاتی.
6. تقویت روحیه ساده زیستی مدیران و پرهیز از اشرافی¬گری، اسراف و تبذیر.
7. رسیدگی فوری و مستمر به مطالبات به حق و مشکلات مناطق محروم و اقشار آسیب¬پذیر.
8. پرهیز از هرگونه نگاه جناحی و حزبی و حفظ اتحاد در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی.
9. برداشتن فاصله‌ها و موانع بین مسئولین و مردم و امکان دسترسی آسان به ایشان.
10. برخورد سریع و قاطع با کوتاهی‌های مسئولین و کنارگذاشتن مدیران ضعیف و ناکارآمد که باعث ایجاد ناهنجاری‌های اقتصادی و نارضایتی مردم شده‌اند.
11. اتخاذ تدابیر حکیمانه جهت پیشگیری از تحقق نارضایتی¬های اجتماعی قبل از وقوع آن.
12. اطلاع رسانی به موقع جهت تفکیک مطالبات به حق مردم از موج¬سواری‌های منافقین و اشرار.
13. مقابله جدی و بدون اغماض دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با هنجارشکنی‌های آشوب‌طلبان و اخلال-گران در نظم عمومی.
14. اهتمام بر تحقق فرهنگ دینی و بومی و ترویج سبک زندگی اسلامی برای حل معضلات، به ویژه مشکلات معیشتی.
حوزه¬های علمیه ضمن تشکر از مردم شکیبا و آگاه ایران اسلامی که ضمن پیگیری مطالبات به حق خویش، هشیاری خود را در برابر فتنه¬های منافقان و دست¬نشانده¬های بیگانه حفظ کرده¬اند، تأکید می¬کنند تا تحقق مطالبات و خواسته¬های ملت شهیدپرور ایران با عزمی راسخ در کنار ایشان باقی خواهند ماند.
امید آنکه قوای سه¬گانه و مجموعه مدیریتی کشور، قدردان نجابت و شکیبایی ملت ایران بوده و با جدیت و تلاش جهادی، در انجام تکالیف خویش، در گذر از این پیچ تاریخی کوشا باشند.
ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
والسلام علی من اتبع الهدی
12 تیر ماه 1397

 

اساتیدی که تا به حال اعلام موافقت کردند:
1- حجت الاسلام و المسلمین عالی
2- حجت الاسلام و المسلمین عابدینی
3- حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری
4- حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی
۵_ حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی
۶_ حجت الاسلام و المسلمین سرلک
۷_ حجت الاسلام و المسلمین سید حمید میرباقری
۸_ حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی
۹_ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی
۱۰_ حجت الاسلام و المسلمین مومنی
۱۱_ حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی
۱۲_ حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی
۱۳_ حجت الاسلام والمسلمین برادران
۱۴_ حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت
۱۵_حجت الاسلام و المسلمین محمدی
۱۶_حجت الاسلام و المسلمین تراشیون
۱۷_حجت الاسلام و المسلمین طائب
۱۸_ حجت الاسلام و المسلمین ناصر سقای بی ریا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

تین نیوز

بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات در این اجلاس وزیر اقتصاد امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می دهد طرفین علاقه مند به توسعه روابط در تمامی حوزه ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می کند.

نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات کار خود را با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و بن الطوق الماری، وزیر اقتصاد امارات، در شهر ابوظبی آغاز کرد و طی آن ۲ سند همکاری توسط طرفین به امضا رسید.

سند تاسیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات و سند صورت جلسه اولین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و امارات، اسنادی است که در این نشست به امضای طرفین رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود