Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملاقات سرنوشت سازی میان ژرژ مندس و فلورنتینو پرز طی ساعات آینده برگزار خواهد شد. 

طرفداری- آنطور که مارکا نوشته، به نظر می‌رسد که داستان رئال مادرید و کریستیانو رونالدو احتمالاً سرانجام به پایان خود خواهد رسید. در شرایطی که روز گذشته تمام رسانه‌های معتبر دنیا خبر از علاقه یوونتوس به جذب فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دادند، اکنون فلورنتینو پرز، ژرژ مندس را به دفترش احضار کرده تا فردا در خصوص آینده کریستیانو رونالدو تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد جلسه فردای پرز و مندس در خصوص آینده رونالدو سرنوشت ساز باشد(البته گفته می‌شود ممکن است اواخر امشب نیز دو طرف یکدیگر را ملاقات کنند) و آنطور که برآورد می‌شود، جدایی کریستیانو رونالدو محتمل است و ماندن فوق ستاره پرتغالی در مادرید، با تردید همراه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا فلورنتینو پرز تلاشی برای شروع مجدد مذاکرات با رونالدو برای افزایش دستمزد او و یا تمدید قرارداد خواهد داشت یا نه، چیزی که مشخص است رابطه میان رونالدو و فلورنتینو پرز است که دچار مشکل شده است.

یوونتوس اکنون منتظر وضعیت این جلسه خواهد بود و رونالدو علاقه اش را برای پیوستن به یوونتوس اعلام کرده است. نه به خاطر مسائل مالی، بلکه به خاطر روابط میان کریستیانو رونالدو و باشگاه، به نظر می‌رسد پایان کار رونالدو در مادرید نزدیک باشد. رونالدو احساس می‌کند باشگاه او را نادیده گرفته است و برخی جزئیات رخ داده، غرور رونالدو را تحت تأثیر قرارداده است و ب او به مدیربرنامه هایش اعلام کرد که نمی‌خواهد دیگر جایی که برای او جدای از ارزش اقتصادی، ارزشی قائل نیستند، حضور داشته باشد. 

صحبت‌های فلورنتینو پرز پس از فینال کیف به وضوح نشان داد که رابطه میان او و رونالدو دچار مشکل شده است. جمع بندی فعلاً این است، جدایی رونالدو از رئال مادرید، نسبت به  هر زمانی دیگر نزدیک تر است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)