Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ملیحی مدیر طرح میز خدمت سازمان اداری و استخدامی کشور در همایش توجیهی میز خدمت حضوری و الکترونیکی با بیان اینکه اولویت دولت میز خدمت الکترونیکی و بعد از آن رفتن به سمت میز خدمت حضوری است، گفت: استقرار میز‌های خدمت حضوری موقتی است و بعد از چند سال همه این خدمات باید به صورت الکترونیک ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در میز‌های خدمت جدید، علاوه بر اطلاع‌رسانی به ارباب رجوع، پذیرش درخواست آنان نیز انجام می‌شود.

ملیحی با اشاره به اینکه خیلی از اصلاح فرایند‌ها در دستگاه‌های دولتی از اطلاع‌رسانی گویا و پاسخگو بودن به ارباب رجوع آغاز می‌شود، گفت: وظیفه اصلی میز خدمت اطلاع‌رسانی شفاف به ارباب رجوع و پیشگیری از سردرگمی آنان است.

مدیر طرح میز خدمت سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه در میز‌های خدمت ارائه یک بسته اطلاع‌رسانی مناسب و شفاف در مسیر رسیدگی به پرونده ارباب‌رجوع الزامی است، افزود: کارشناسان میز‌های خدمت باید خود مسیر پرونده ارباب رجوع را پیگیری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای که دولت به تکریم ارباب رجوع داشته سبب راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی شده است، گفت: به واسطه همکاری دستگاه‌های اجرایی، استان فارس یکی از استان‌های پیشرو در راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی است.

تاجگردون با بیان اینکه از آذرماه ۹۶ به مدت یک سال برای راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی مهلت داده شده است ، افزود عموم دستگاه‌های اجرایی فارس در راه‌اندازی میز خدمت موفق بوده‌اند.

وی گفت: در استان فارس ۱۶۰ دستگاه اجرایی داریم که برای نظارت بهتر بر روی عملکرد آن‌ها ۷۳ دستگاه پرمخاطب را موظف به راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیک کرده‌ایم.
انتهای پیام/ر

راه اندازی میز خدمت در تمامی دستگاه‌های اداری فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی

در طرح کهربای بانک مرکزی مشتریان امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند تلفن همراه را دارند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟