Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@15:28:58 GMT

۲۱ پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۹۶۴۱

۲۱ پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عوض آبادیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسب روز شهرداری‌ها بابیان اینکه ۲۱ پروژه عمرانی در شهر امیریه دامغان در حال اجرا است، ابراز داشت: اعتبار این پروژه‌ها ۵.۲ میلیارد تومان است که در صورت تخصیص تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: جاده سلامت، مرمت وبازسازی بناهای قدیمی و قلعه تاریخی، آسفالت و بهسازی بافت قدیمی، احداث بوستان کتاب، زمین چمن مصنوعی، باغ گل محمدی، جاده ابزار مهدی و مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح شهر امیریه بخشی از پروژه های در دست اجرا امیریه را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایت ۹۰ درصدی مردم از شهرداری امیریه

شهردار امیریه بابیان اینکه حدود دو میلیارد تومان پروژه در این شهر سرمایه‌گذاری شده است، ابراز داشت: مجتمع خدماتی و رفاهی، احداث پمپ بنزین و احداث باغ گل محمدی به مساحت ۳ و نیم هکتار از جمله سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته را شامل می‌شود.

عوض آبادیان بابیان اینکه در شهر امیریه حدود پنج‌تن گل محمدی تولید می شود، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری امیریه دارای پنج هکتار باغ گل محمدی است که تا پایان سال جاری این وسعت به ۱۰ هکتار خواهد رسید.

وی با اشاره به رضایت حداکثری شهروندان از اقدامات شهرداری امیریه، افزود: از دو میلیارد تومان مطالبات شهرداری مبلغ یک میلیارد تومان آن در قالب اسناد خزانه وصول‌شده است که امیدواریم با پرداخت مابقی طلب، بتوانیم شاهد اجرایی شدن پروژه‌ها در امیریه باشیم.

افزایش سرانه هر شهروند

شهردار امیریه بابیان اینکه فقدان زمین مسکونی و کمبود آب برای فضای سبز دو معضل عمده این شهر است، ابراز داشت: در حریم شهر امیریه حدود یک هزار و ۴۰۰ هکتار باغ پسته وجود دارد که متاسفانه امسال براثر سرما و تگرگ ۶۰ تا ۱۰۰درصد این باغات خسارت‌دیده است.

عوض آبادیان بابیان اینکه وسعت محدوده خدمات امداد و نجات شهرداری امیریه چند صد برابر محدوده خدماتی شهری است، اضافه کرد:  سرانه شهروندی از ۲۵۰ هزار تومان درسال ۹۲ به یک‌میلیون و یک‌صد هزار تومان درسال ۹۶افزایش‌یافته است.

کد خبر 4339041

منبع: مهر

کلیدواژه: امیریه دامغان نشست خبری بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر یاسوج بیرجند آتش سوزی هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به افزایش اعتبارات روستاهای یزد در دولت سیزدهم از اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدجواد ابوالحسینی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شواری اسلامی شهر و روستاهای مهریز با اشاره به اینکه توجه به نقش شوراها در اداره و مدیریت شهرها و روستاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: اینکه در ایران مدیریت شهرها و روستاها به شوراهایی سپرده شده که اعضای آن به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند، نشان‌ دهنده توجه ویژه و خاص جمهوری اسلامی ایران به نقش‌آفرینی مردم در مدیریت امور خود است.

وی تصریح کرد: قطعا با توجه به شرح وظایفی که در قانون اساسی کشور در نظر گرفته شده، شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش بسیار مهم و کلیدی در فعالیت‌های عمرانی و همچنین تامین امنیت اجتماعی منطقه خود دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد یکی از اولویت‌های اصلی استان یزد را توسعه متوازن دانست و تصریح کرد: سال گذشته مجموع اعتبارات روستاهای استان یزد از محل ارزش افزوده و سایر اعتبارات، 400 میلیارد تومان بود.

ابوالحسینی عنوان کرد: این در حالی است که با اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه دولت در استان، در حال حاضر شاهد فعالیت‌های عمرانی با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار در روستاهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست عنوان کرد: تکمیل این پروژه‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه نقاط روستایی استان ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند