Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، سید مسعود ریاضی چهارشنبه شب در برنامه اشاره سیمای خراسان رضوی اظهارکرد:اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مسئولیت تهیه طرح راهبردی توس را بر عهده دارد و به احتمال زیاد تا مرداد این طرح به تصویب می رسد پس از آن باید طرح تفصیلی منطقه تهیه شود. 

وی افزود: تا زمان مصوب شدن طرح راهبردی و تفصیلی امکان پاسخگویی به شهروندان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون توس شورای شهر مشهد ادامه داد: سه عامل مهم وجود بروکراسی پیچیده، نبود عزم و همت کافی در مسئولان شهری و عدم شناخت کافی از ظرفیت های این منطقه باعث کم توجهی و عقب افتادگی  منطقه طوس در سالهای اخیر شده است.

وی افزود: از سال ۱۳۹۱ منطقه توس به عنوان یک ناحیه شهری منفصل به منطقه ۱۲ شهرداری مشهد ملحق شده است و  در همین راستا شورای شهر برای رسیدگی بهتر به مشکلات این منطقه کمیسیون ویژه توس را تشکیل داد.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: این محدوده منفصل ۳۵۰۰ هکتار وسعت دارد و حدود ۱۰ درصد از این محدوده منطقه تاریخی طوس است.

ریاضی گفت:ماندگاری زائرین در مشهد براساس اعلام مسئولان ۲ونیم روز است که منطقه توس به تنهایی پتانسیل اضافه کردن یک روز را به این مدت را دارد.

وی تاکید کرد: برای قسمت جلو خان در منطقه تاریخی با میراث فرهنگی تفاهم نامه منعقد شده است و براساس طرح  و نقشه های میراث فرهنگی شهرداری مشغول به فعالیت در این قسمت خواهد شد.

وی افزود: در راستای فرهنگ سازی با آموزش پرورش منطقه توس نیز تفاهم نامه منعقد شده تا توجه و نگاه حفاظتی به این منطقه تاریخی برای دانش آموزان این منطقه تبیین شود.

ریاضی تاکید کرد: در ارتباط با دفع آبهای سطحی و فاضلاب در منطقه تاریخی توس الزامات خاصی باید لحاظ شود و نیاز به مساعدت میراث فرهنگی داریم.

کد خبر 4339025

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شورای شهر مشهد فردوسی بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد مشهد مواد مخدر یاسوج بیرجند آتش سوزی هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی