Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@06:35:42 GMT

تشکر رهبر انقلاب از امام‌جمعه خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۹۸۶۷

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیغامی شفاهی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام‌جمعه‌ی خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای هم‌جوار قدردانی کردند.

به گزارش صدای ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیغامی شفاهی از اقدام پیگیرانه و حضور میدانی امام‌جمعه‌ی خرمشهر برای رفع مشکل آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و روستاهای هم‌جوار قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته‌ی اخیر به دنبال شکسته شدن خط لوله‌ی انتقال آب غدیر که آب شرب شهرهای خرمشهر و آبادان و مناطق هم‌جوار را تأمین می‌کرد، مردم این دو شهر با مشکل جدی آب شرب مواجه شدند.
در پی این مسئله، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام‌جمعه‌ی خرمشهر ضمن حضور در کنار کارگران تعمیر این خط لوله در هویزه، به‌صورت نمادین و برای تسریع امور اقدام به جوشکاری این خط لوله کرد و از نزدیک پیگیر حل مشکل آب شرب مردم منطقه شد.

رهبر انقلاب اسلامی پس از اطلاع از این اقدام ایشان، در پیغامی از حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد قدردانی کردند


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رهبر انقلاب خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس