Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب پوستر اختصاصی کارلوس کی روش برای کاربران خبرگزاری پارس فوتبال را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از درخشش تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی گری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پارس فوتبال در این مطلب یک پوستر احتصاصی از سرمربی موفق تیم ملی را برای شما آماده کرده است:

بد نیست بدانید پس از پایان کار تیم ملی در جام جهان، صحبت‌های ضد و نقیضی در رابطه با تمدید قرارداد یا جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج در گفت و گوهای این روزهای خود از توافق نهایی با مرد پرتغالی خبر می‌دهند اما از سوی دیگر برخی منابع معتبر خبری از جمله رویترز به نقل از افراد نزدیک به کارلوس کی‌روش صحبت از عدم توافق این مربی با طرف ایرانی را مطرح می‌کنند.

فدراسیون فوتبال ایران قبل از اعزام تیم به مسابقات جام جهانی مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را با کارلوس کی‌روش آغاز کرده بود. جایی که مهدی تاج در خلال برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در کشور ترکیه، در گفت و گو با رسانه‌های داخلی خبر توافق با کی‌روش را اعلام کرد. درست یک روز بعد از اعلام این خبر از سوی رییس فدراسیون، سرمربی پرتغالی تیم ملی با قرار گرفتن در مقابل خبرنگاران از پیشنهاد ایران قبل از شروع جام جهانی تشکر  و تصمیم‌گیری در این رابطه را به بعد از مسابقات جام جهانی موکول کرد.

بعد از حذف ایران از جام جهانی از درون فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که بین مهدی تاج و کارلوس کی‌روش توافقات کلی از جمله در مباحث مالی و هم‌چنین مدت زمان قرارداد صورت گرفته اما برخی جزئیات مانع امضای قرارداد ما بین دو طرف می‌شود. ظاهرا این قرارداد از نظر مالی نزدیک به ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که با توجه به توفیق نسبی کی‌روش در جام جهانی چندان هم غیر طبیعی نیست.
اما طبق اخبار به دست آمده مرد پرتغالی برای مسئولین فدراسیون فوتبال شرط گذاشته است که در صورت

راهیابی تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا قراردادش به صورت خودکار تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمدید می‌شود. اما رییس فدراسیون به دنبال این است این شرط را در صورت راهیابی تیم ملی ایران به فینال مسابقات عملی و اجرایی کند. شرطی که تا به الان مورد موافقت دو طرف قرار نگرفته تا فعلا قرارداد کی روش  تمدید نشده باشد . قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال تا پایان جولای (مرداد ماه) اعتبار دارد و فرصت برای تنظیم قرارداد جدید موجود است. با این حال آن چه که باعث تعجیل فدراسیون می‌شود در پیش بودن جام ملت ها و لزوم برنامه ریز خاص برای تیم ملی است. با این حال در روزهایی که کی‌روش مشغول مذاکره با فدراسیون است درست مثل گذشته خبرهایی در رابطه با پیشنهادات تیم‌های خارجی به وی مطرح می‌شود که معلوم نیست تا چه اندازه به واقعیت نزدیک باشد.

برای دریافت این پوستر با کیفیت اصلی، به دانلود باکس ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش جام جهانی پوستر پوستر تیم ملی فوتبال جام جهانی کارلوس کی روش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا جام جهانی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس جام جهانی 2018 اینفوگرافی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌