Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از درگیری نزدیک بیش از یک میلیون دانش‌آموز با آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این آمار بعد از این همه تلاش، باورنکردنی است و متأسفانه دچار عقب‌گرد شده‌ایم.

خبرگزاری فارس: نشست هم اندیشی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس، قائم‌مقام و مدیران سازمان دانش‌آموزی در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، لازمه انجام حجم بالای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را نیروی کار متخصص و ماهر دانست و اظهار کرد: باید سازمان دانش‌آموزی در استان‌های مختلف نیروی مناسب استخدام کند و کار‌ها را سریع‌تر پیش ببرد.

وی از درگیری نزدیک بیش از یک میلیون دانش‌آموز با آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این آماری است که در کمیسیون به ما داده شده است؛ این آمار بعد از این همه تلاش صورت گرفته، باورنکردنی است و متأسفانه دچار عقب‌گرد شده‌ایم، اما ما در مجلس هر کاری که بتوانیم برای سازمان دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش انجام می‌دهیم.

حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان در مجلس نیز از وزیر آموزش و پرورش و نگرش وی به مدارس تشکر کرد و گفت: از زمانی که وی مشغول به کار شده است، یک نظریه یادگیری مبتنی بر عملکرد حاکم شده است.

وی از برگزاری آزمون‌های مکرر در مدارس انتقاد کرد و گفت: در کنار همه این استرس‌ها و فشارها، سازمان دانش‌آموزی، دانش‌آموز را از این فشار‌ها خارج می‌کند و مهارت‌هایی را به او یاد می‌دهد که بعد از امتحان فراموش نمی‌کند و امتحان هم ندهد فراموش نمی‌کند.

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون بهداشت مجلس، نیز در این جلسه از نبود روحیه کارگروهی حتی در مجلس شورای اسلامی هم انتقاد کرد و گفت: باید نتیجه‌گرا باشیم و جوانانی تربیت کنیم که به درد آینده جمهوری اسلامی ایران بخورند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Wbz

منبع: فردا

کلیدواژه: درگیری دانش آموزان آسیب های اجتماعی آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان داشت: تلاش می شود که با توجه به آسیب های فضای مجازی، برنامه های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه های طلایی با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

کد خبر 6093482

دیگر خبرها

  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟