Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 11 تا 13 تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران با 3 مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین زارع در اوزان 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم، 3 مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی در اوزان 51، 60 و 65 کیلوگرم و با کسب 152 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تیم ایران تیم های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب 132 و 116 امتیاز دوم و سوم شدند.

قهرمانی تیم ایران در حالی بدست آمد که این تیم در سال 1996 در کشورمان به عنوان قهرمانی رسیده بود و پس از 22 سال و برای اولین بار در خارج از ایران این عنوان قهرمانی بدست آمد.

آزادکاران کشورمان پس از شرکت در این رقابت ها بامداد جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور باز می گردند.

انتهای پیام/

بازگشت آزادکاران نوجوان از رقابت های جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. با پایان این مسابقات قرار هست رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس هم برگزار شود که کشتی فرنگی برای ۲ سهمیه باقیمانده در وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. او در جام وهبی‌امره مدال طلا گرفت و از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک محسوب می‌شود. اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی
۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری
۸۷ کیلوگرم:ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازازده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. نکته جالب این لیست غیبت محمدرضا گرایی و حضور سعید اسماعیلی به عنوان جانشین اوست. گفتنی است امیر عبدی و ناصر علیزاده در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در اوزان خود تلاش خواهند کرد.

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۵ فروردین