Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند از شرکت ۲۰۰ نفر در کلاسهای اوقات فراغت «طرح آسمانی ها» این کانون در تابستان امسال خبر داد.

صادق دهقانی به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: کلاس های اوقات فراغت امسال با شعار « تابستان با مسجد» و با اهداف جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، پر کردن اوقات فراغت، معرفت و بصیرت افزایی و همچنین مهارت آموزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی در برگزاری این کلاس ها سعی شده سلیقه های مختلف در نظر گرفته شود و در همین خصوص در حوزه خواهران با 15 عنوان کلاس در زمینه های مختلف قران و احکام، کمک درسی، ورزشی، مهارت آموزی و در حوزه برادران در مجموع تعداد 24 کلاس در 9 زمینه مختلف از جمله قرآن و احکام، رایانه، ساخت نرم افزار، کلاسهای ورزشی، خودامدادی، کمک درسی، مجری گری- خبرنگاری و عکاسی- مهارت آموزی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند از شرکت ۲۰۰ نفر در طرح آسمانی های امسال خبر و ادامه داد: دو کلاس بصورت تخصصی «پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت و شیعه شناسی» ویژه جوانان از 10 تیر ماه آغاز شده است که استاد این کلاس، حجت الاسلام ابراهیم زاده از اساتید استان قم است.

 

وی افزود: بیشتر کلاسهای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری که به همت پایگاه شهید برگی و پایگاه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مسجدالحسین جوادیه در حال برگزاری است، به صورت رایگان برگزار می شود و نسبت به سال گذشته از تنوع بیشتری برخوردار است.

 

دهقانی یادآور شد: برنامه های فرهنگی ورزشی مختلف از جمله مسابقات فوتبال،‌ فوتسال،‌ والیبال، شنا، کوهپیمایی و دیدار با خانواده شهدا در حاشیه این کلاسها پیش بینی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری کلاسهای فراغتی تلاش می شود که جذب جوانان و نوجوانان به مسجد با واگذاری مسئولیت به آنها در دستور کار باشد که این طرح از موفقیت خوبی برخوردار بوده است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت اقتصاد اوقات فراغت جشن های دهه کرامت دهه کرامت ارزانی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم در قم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه‌های شهید مطهری باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ سید اسماعیل حسینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جدید گفت: ‌معلم نقش اثرگذاری در کسب هر افتخاری در کشور دارد لذا باید برنامه‌های تجلیل از مقام معلم به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته معلم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم ‌را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه های این معلم فکور انجام گیرد.

وی در مورد طرح مهارت آموزی ورزشی با یادگیری یک مهارت تصریح کرد: در زمینه ارتقای سطح فعالیت های ورزشی و حرکتی ضرورت هم افزایی دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش از اهمیت برخوردار است.

حسینی مقدم افزود: مربی لازم که صلاحیت و قابلیت لازم برای اجرای مطلوب طرح مهارت آموزی را دارد باید تأمین شود و این مهم با توانمندسازی معلمان مستعد قابلیت اجرایی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد