Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : سیستم پایش اثرات امواج بر شاخص های حرارتی نه تنها در تهران بلکه در چند شهر کشور دایر شده است و تاکنون پارامترهای گرمایی ناشی از اثر تجمیعی تشعشعات خارج از حد استاندارد به ما گزارش نشده است. ‎ به گزارش بلاغ، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود : تشعشعات رادیویی آنتن های مخابراتی تهران اندازه گیری شده و نتیجه را سازمان تنظیم مقررات اعلام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد : نتایج حاصله تاکنون نشان داده است که این اشعه ها همواره براساس استانداردهای حرارتی بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین توسعه کاربرد فناوری اطلاعات در کسب و کارهای مختلف را از برنامه های مهم و در حال پیگیری برشمرد و با توجه به موقعیت کشاورزی مازندران اظهار داشت : نقشه راه ما با وزارت جهاد کشاورزی برای استفاده از فناوری های پیشرفته در کشاورزی آماده است و مراحل نهایی را می گذارند.

وی افزود : پروژه هایی هم در این زمینه به صورت پایلوت تعریف شده بود در استان های اردبیل ، قزوین ، فارس و خوزستان در حال پیگیری است.

آذری جهرمی همچنین اهداف سفرش به مازندران را تشریح کرد و گفت که به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی مازندران یکی از اهداف سفرش شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های تعریف شده در استان است.

وی یکی از برنامه هایش را شرکت در نشست در هم اندیشی مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری اعلام کرد و گفت که در این نشست آخرین وضعیت پروژه های حوزه فناوری بررسی خواهد شد.

آذری جهرمی افتتاح طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های سفرش به مازندران برشمرد و اظهار داشت: مازندران در حوزه زیرساختی برای شهروندان مقیم مشکل خاصی ندارد و در سال های اخیر به این بخش توجه خوبی شده است.

وی تاکید کرد : مازندران برای پاسخگویی به حجم زیاد مسافرانی که در پیک سفرها 2 تا 3 برابر جمعیت مقیم می رسد ، نیاز به توجه بیشتری دارد و وزارت ارتباطات و فناروری اطلاعات به دنبال جذب سرمایه گذاری جدید در این حوزه است.

وزیر ارتباطات با اشاره به افتتاح بیش از یکهزار طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با سفرش به مازندران ، گفت که برای این طرح ها حدود سه هزار و 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با تشریح ویژگی های بعضی از این طرح ها ، افزود : با افتتاح این طرح ها پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار استان بهبود می یابد و نقاط شهری کاملا برخوردار می شوند.

آذری جهرمی گفت: استقرار نسل سوم و چهارم تلفن همراه در شهرها و روستاهای شمالی تا حدودی کامل شد ولی در مناطق جنوبی استان در شهرها و روستاها کمبودهایی وجود دارد که باید توجه بیشتری به این حوزه ها صورت گیرد.

وی یکی از پیامدهای مثبت طرح های اجرا شده و آماده افتتاح را بهبود پوشش ارتباطات نسل سوم و چهارم تلفن همراه در جاده های استان برشمرد و افزود : توسعه فیبر نوری در مجموعه استان در 10 مسیر ارتباطی سرمایه گذاری و ارتباطات پایدارتر و مناسب تر شود.

وزیر ارتباطات توجه به حوزه فناوری برای توانمند سازی کسب و کار نوپا را در مازندران مورد تاکید قرارداد و از افتتاح مرکز توسعه خدمات محتوایی در این استان همزمان با سفرش خبر داد.

شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ، سخنرانی در جلسه شورای اداری مازندران و حضور در همایش مدیران کل حوزه فناوری استان های کشور و افتتاح چندین پروژه عمرانی در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات از برنامه های مهم سفر وزیر ارتباطات است.

این نخستین سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم به استان مازندران است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری