Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این رقابتها که در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل اردبیل به نام قهرمانان ملی فقید رشته دوچرخه سواری زینب ساسانیان و حسین فرجی برگزار شد، در گروه سنی جوانان و در ماده استقامت ساجده سیاحی از تیم قزوین در جایگاه اول قرار گرفت و ستایش وجدی از تیم تبریز و محیا حق سرشت از قزوین در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماده تایم تریل انفرادی جوانان هم ساجده سیاحی از تیم قزوین، ستایش وجدی از تیم تبریز و نازپری بصیر از تیم اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش بزرگسالان و در رشته استقامت سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد، ماندانا دهقان از تیم اردبیل و مینا الهی از هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش بزرگسالان و در رشته تایم تریل انفرادی ماندانا دهقان از تیم دوچرخه سواری اردبیل در جایگاه نخست قرار گرفت، سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد دوم شد و فروزان عبدالهی از تیم قزوین نیز به مقام سوم رسید.
در مراسم پایانی با حضور فرماندار اردبیل و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه سواری جوایز نفرات و تیم های برتر این رقابتها اهدا شد و همچنین از سرپرستان تیم های آسمان آبی مشهد، تهران، هرمزگان، دبیری تبریز و تیم های قزوین، کردستان، لرستان و اردبیل با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل