Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بشیکتاش ترکیه به طور رسمی علاقمندی خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان ابراز کرده است. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت گازتای یونان، فیکرت اورمان، مالک باشگاه بشیکتاش ترکیه تمایل خود را برای جذب کریم انصاری‌فرد ابراز کرد و آماده انتقال نهایی این بازیکن ایرانی به تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیکرت اورمان، رئیس باشگاه بشیکتاش رابطه بسیار خوبی با وانگلیس، همتای خود در باشگاه المپیاکوس یونان دارد و اعتراف کرد که مهاجم برجسته این تیم را می‌خواهد.

طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای نیز باشگاه بشیکتاش حاضر است تا با در نظر گرفتن پاداش و عقد قرارداد خوبی انصاری‌فرد را مجاب کند. حتی این باشگاه حاضر است برای جذب این ملی‌پوش ایرانی پپه پرتغالی را به المپیاکوس انتقال داد. مدافع 35 ساله تیم ملی فوتبال پرتغال از مدتی قبل در فهرست خریدهای این تیم یونانی قرار است و بعید نیست در فرآیند قرارداد کریم انصاری‌فرد راهی المپیاکوس شود.

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد