Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین براهویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری زاهدان بر اساس ماده 15 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال 1389 طرح پارک وسائط نقلیه در حاشیه معابر پر ترافیک را سال گذشته بعد از اخذ مجوزهای لازم اجرایی کرد.
وی افزود: یک شرکت غیر بومی با نام پویا معین کویر در نخستین سال اجرای این طرح در مزایده برنده شد و کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زاهدان ادامه داد: قرارداد این شرکت 23 خرداد امسال با اعلام کتبی به پایان رسیده و از این تاریخ به بعد هر فعالیت پارکبانی با عنوان این شرکت در سطح معابر شهر زاهدان خلاف قانون و مقررات است و با متخلفان در این رابطه برخورد می شود.
براهویی تصریح کرد: برای ادامه داشتن طرح پاکبانان لایحه ای تنظیم و به شورای اسلامی شهر زاهدان برای تصویب ارائه شده است.
وی افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر زاهدان و شورای هماهنگی ترافیک اجرای این طرح با بستن قرارداد جدید بعد از برنده شدن شرکت متقاضی در مزایده امسال در معابر پرترافیک سطح شهر ادامه می یابد.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زاهدان گفت: اجرای این طرح در سال 96 تجربه نخست شهرداری در این عرصه بود بر این اساس قرارداد با شرکت مورد نظر یک ساله منعقد شد تا در پایان این مدت نقاط ضعف و قوت طرح بررسی شود.
براهویی با تاکید بر اینکه پارکبانان با شهرداری قرارداد ندارند و به عنوان نیروهای همکار با شرکت پویا معین کویر با آنان قرارداد منعقد شده بود افزود: این شرکت در صورت برنده شدن در مزایده امسال مجددا می تواند از این نیروها استفاده کند.
وی اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت معابر، روان سازی ترافیک و توزیع عادلانه فضای پارک برای شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح پارکبانان است که بر اساس اعلام پلیس راهور اجرای آن در زاهدان تاحدودی موفقیت آمیز بوده زیرا تغییر فرهنگ همواره زمان بر است.
وی گفت: این طرح از سال گذشته تا 23 خرداد امسال در هفت معبر پر ترافیک زاهدان شامل خیابان آزادی حدفاصل خیابان آزادی تا میدان مسیل، خیابان طالقانی حدفاصل میدان شهدا تا خیابان مسیل، خیابان شریعتی حدفاصل میدان آزادی تا خیابان مسیل، خیابان امیرالمومنین(ع) حدفاصل میدان امام علی(ع) تا خیابان مسیل، خیابان بهشتی حدفاصل ابتدای زیرگذر تا خیابان سعدی، خیابان مولوی حسین بر حدفاصل خیابان آزادی تا خیابان چمران و خیابان خیام حدفاصل بلوار خرمشهر تا زیرگذر اجرا شده است.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می شود.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان امام علی شورای اسلامی شهر شهرداری لایحه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

این مقام انتظامی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم داریم.

­رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال، حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ شیرانی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده گیلاوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه داریم.

­وی با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین – رشت تردد روان گزارش شده است، گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصرآباد تا فرودگاه امام خمینی ترافیک سنگین گزارش شده است.

­این مقام انتظامی افزود: در محور هراز و آزادراه تهران – شمال بارش باران گزارش شده و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

­رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری داریم.

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته