Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نشست با جمعی از جوانان فعال در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری توصيه كرد: جوانان، هم افزايی و تجميع توانمنديها را مبنای فعاليتهای خود قرار دهند و ايده ها، طرح ها و برنامه های خود را در قالبی مشاركتی با دستگاههای دولتی و نهادهای غيردولتی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فخرالسادات خامسی هامانه ‌در این نشست گفت: رويكردي تخصصي و علمي در برنامه ها و فعاليت ها از طريق ارتباط و تعامل با مراكز دانشگاهي بر تاثيرگذاري‌، ماندگاري و مقبوليت اجتماعي آنها خواهد افزود.

وی خواستار شد: جوانان فعال مدني و اجتماعي استان، در طراحي و اجراي ايده ها و طرحهاي خود، موضوع مقابله و پيشگيري از آسيب هاي  اولويت دار اجتماعي را مدنظر قرار دهند و  مسئولان امر را در گفتمان سازي مسائل اجتماعي ياري کنند.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري تاكيد كرد: بهتر است جوانان طرح ها و برنامه هاي خود را در قالب تشكيل سازمان هاي مردم نهاد به شكلي نهادمند و رسمي دنبال كنندو هم افزايی و تجميع توانمنديها را مبنای فعاليتهای خود قرار دهند و ايده ها، طرح ها و برنامه های خود را در قالبی مشاركتی با دستگاههای دولتی و نهادهای غيردولتی اجرا کنند.

خامسی هامانه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان هاي مردم نهاد فرصت ارزشمندي براي تمرين فعاليتهاي گروهي و تيمي جوانان فراهم مي سازند که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.

گفتني است در اين جلسه كه با حضور ‌مسعود شریعتی مديركل ورزش و جوانان استان برگزار ‌شد در زمينه برگزاري فستيوال فرهنگي-هنري با موضوع معرفي يزد به عنوان شهر میراث جهاني هم اندیشی و تبادل نظر انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد توانمندی فعال مدنی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده