Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روشن محمد صالح مجری ساکن لندن شبکه پرس تی وی درباره برنامه «خورشید خواهد دمید» که در این شبکه اجرا می کند، گفت: تا قبل از این، برنامه ای به زبان انگلیسی که به طور ویژه به تحولات کشور فلسطین بپردازد و ظلم اسرائیلی ها به مردم این کشور را به تصویر بکشد، وجود نداشت بنابراین تصمیم به تولید برنامه ای تحت عنوان «خورشید خواهد دمید» گرفتیم تا بتوانیم آن‌چه را که در این کشور و برای مردم مسلمان آن رخ می دهد به گوش جهانیان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف ما این بود که بتوانیم با تولید این برنامه جنایات و چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشیم و در کنار آن، به مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری های اسرائیل نیز بپردازیم. خوشبختانه در این برنامه توانسته ایم با انتخاب دقیق مهمان‌ها، ارتباط با خبرنگارها و همچنین گفتگو با مردم فلسطین، واقعیت های این کشور را بیان کنیم و در برابر رسانه های حامی اسرائیل و صهیونیسم بایستیم.

مجری برنامه «خورشید خواهد دمید» یکی از دلایل انتخاب پرس تی وی برای کار و برنامه سازی را علاقه خود به ایران، انقلاب اسلامی و سیاست های آن در قبال کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و ادامه داد: قبل از آن که به پرس تی وی ملحق شوم، با ایرانی های زیادی در انگلستان در ارتباط بودم و مقالاتی را نیز برای چند نشریه ایرانی می نوشتم. تقریبا ۲۰ سال است که در رسانه های کشورهای مختلف مشغول به فعالیت هستم و توانستم تجربیات و دانش خوبی را در این حوزه کسب کنم اما باید بگویم که هیچ یک از این شبکه ها به استثنای پرس تی وی، به طور کامل با افکار و عقاید من همخوانی نداشتند و از آن‌جایی که خود یک مسلمان هستم، ترجیح دادم تا فعالیت خود را در شبکه ای ادامه دهم که با عقاید و ایدولوژی هایم، نزدیکی بیشتری داشته باشد و بتوانم از کار خود لذت ببرم و با تولید برنامه هایی مفید و تاثیرگذار، گامی هر چند کوچک در جهت مبارزه با جریان رسانه ای حاکم بر دنیا بردارم.

وی در ادامه بیان کرد: بازخوردهایی که ما از برنامه های خود دریافت می کنیم، به سه دسته تقسیم می شوند؛ دسته اول حامیان فلسطین هستند و همواره از ما به عنوان تنها شبکه انگلیسی زبان که به طور خاص به مساله فلسطین می پردازد، تشکر می کنند. دسته دوم مخاطبانی هستند که اطلاعات می گیرند و دسته سوم دشمنان ما هستند که برنامه ما را نوعی فریبکاری افکار عمومی می دانند و به شدت از ما انتقاد می کنند و حتی در شبکه های اجتماعی، من را مورد حمله قرار می دهند.

روشن محمد صالح، فعالیت در کنار شبکه های بزرگ غربی و آمریکایی را سخت و دشوار عنوان کرد و افزود: شرایط و جو خصومت‌آمیزی علیه پرس تی وی در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا وجود دارد و همین امر کار برنامه سازی را دشوار می کند اما جدای از مقامات و چهره های شاخص این کشور، مردم عادی بریتانیا نسبت به برنامه های شبکه پرس تی وی و همچنین «خورشید خواهد دمید» بسیار علاقمندند و با اشتیاق در مصاحبه ها شرکت می کنند که این مساله دلگرم کننده است.

وی اظهار کرد: فعالیت ما (شبکه پرس تی وی) در طی ۱۰ سال اخیر، نگاه مردم بریتانیا به اخبار را تغییر داده است، آن‌ها دیگر اخباری را که از رسانه های جریان اصلی پخش می شوند، باور ندارند و به دنبال رسانه های آلترناتیو هستند که پرس تی وی نیز یکی از این منابع دریافت اخبار برای مردم بریتانیا محسوب می شود.

مجری «خورشید خواهد دمید» در پایان بر نقش شبکه های اجتماعی برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان تاکید و عنوان کرد: پرس تی وی می بایست بیش از پیش در این حوزه سرمایه گذاری کند چرا که امروزه کاربران به استفاده از شبکه های اجتماعی روی آورده اند و تقریبا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق دستگاه هایی همچون تبلت و یا گوشی های هوشمند به دست می آورند. به اعتقاد من در آینده ارتباطات ماهواره ای جای خود را به شبکه های اجتماعی خواهند داد و برهمین اساس، باید نگاه ویژه ای به این حوزه داشت.

کد خبر 4339072 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس پرس تی وی مجری تلویزیون تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی سینمای مستند کارگردان تئاتر رادیو فیلم کوتاه بازیگر سینما سریال ایرانی خانه سینما رادیو نمایش تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد و استفاده از ارفاقات قانونی برای افرادی که حائز شرایط هستند، اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از زندان مرکزی زاهدان و دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان اظهار کرد: زندانی کردن یک فرد از خانواده یا طایفه باعث ایجاد سایر مشکلات اقتصادی و فرهنگی می‌شود و انتظار می‌رود در رابطه با افرادی که در مرحله اول مرتکب جرم می‌شوند به دید یک مجرم نگاه نشود و به صورت جزئی دلیل ارتکاب جرم بررسی شود.

وی ادامه داد: نگاه قاضی باید سازنده باشد و همچنین تبعات حبس در نظر گرفته شود و افرادی که دارای شرایط ارفاقات قانونی هستند، نسبت به آنها این امتیاز اعمال و اجازه بازگشت افراد به جامعه داده شود.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه قوه قضائیه فقط محکمه‌داری در دادسراها یا دادگاه‌ها نیست و وظایف مهم دیگری در قانون اساسی بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده که احیای حقوق عامه و همچنین تامین آزادی مشروع است از مهم‌ترین آنهاست.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه تحقق رافت اسلامی برای متهمان بر مبنای چارچوب‌های قانونی مشخص شده است، تصریح کرد: رویکرد جدید کمک به آزادی متهمان و محکومان نادم و دریچه‌ای به سوی افرادی است که حضور آنها در جامعه مخل امنیت نخواهد بود.

گفتنی است، در این بازدید پروژه‌های عمرانی ساخته شده کانون اصلاح تربیت و همچنین سالن ورزشی مجموعه اداره کل زندان‌های استان افتتاح و در پایان از قضاتی که در مورد انجام مسائل قضایی از جمله عفو، تعلیق و نظام آزادی مشروع تلاش کردند، تقدیر شد.

همچنین رئیس کل و قضات شعبات با حضور در اندرزگاه‌های ندامتگاه مرکزی زاهدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان به بررسی مشکلات قضایی و پرونده‌ای آنان پرداختند.

کد خبر 749426

دیگر خبرها

  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد