Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان دوم استقلال یکی از رقابتی ترین فصل های خود را پیش رو دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خسرو حیدری یکی از سخت ترین و رقابتی ترین فصل های فوتبالی خود را با پیراهن استقلال تهران پیش رو خواهد داشت. حیدری که در این فصل نیز کاپیتان دوم استقلالی ها محسوب می شود و توانایی حضور در دو پست دفاع و هافبک راست را دارد باید با دو نفر از بهترین راست های لیگ در سال گذشته برای جایگاه خود در ترکیب اصلی رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تمدید قرارداد وریا غفوری این بازیکن احتمالا در فصل جاری در پست هافبک راست حضور خواهد داشت و محمدی مهر نیز در پست دفاع راست برای آبی ها به میدان می رود تا حیدری فعلا در ترکیب اولیه مد نظر شفر نباشد.
اما حضور زودهنگام در تمرینات و البته موفقیت در تست های مربی آلمانی اتفاقی است که شاید بتواند به حیدری برای رسیدن به ترکیب اصلی کمک کند. استقلال همچنین تقویم فشرده ای نیز پیش رو دارد و این فشردگی می تواند باعث شود تا شفر از بازیکنان زیادی در ترکیب خود بهره ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمدی مهر شفر استقلال استقلال تهران تیم استقلال خسرو حیدری شفر محمدی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد