Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «ماجد الغرابلی» (16 ساله) که طی تظاهرات بازگشت زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

ایران آنلاین /با شهادت یک نوجوان 16 ساله فلسطینی، تعداد شهدای راهپیمایی بازگشت در مرز نوار غزه به 136 نفر رسید.

بر اساس گزارش وبگاه «قدس پرس»، با شهادت این نوجوان فلسطینی، تعداد شهدای راهپیمایی بازگشت به 136 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت فلسطین دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد تا کنون 135 فلسطینی در تظاهرات بازگشت در مرز نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

در این تظاهرات 15501 فلسطینی نیز به شهادت رسیده‌اند که7270 آنها به صورت میدانی درمان شده‌اند و  8221 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد 17 نفر از شهدا از کودکان زیر 18 سال و دو تن از آنها «زن» هستند، در بین مجروحان نیز 2525 کودک دیده می‌شود؛ 375 نفر از مجروحان وضعیت  وخیمی دارند.

از بین افرادی که به بیمارستان منتقل شده‌اند 4024 مورد اصابت گلوله جنگی و 428 مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته‌اند، 1497 نفر دچار حالت نفس تنگی ناشی از استنشاق گاز شده‌اند و مابقی جراحت‌های دیگری برداشته‌اند.

راهپیمایی بازگشت از 30 مارس در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شده، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات مسالمت‌آمیز بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی و ضرورت رفع محاصره غزه اصرار دارند اما رژیم صهیونیستی جواب آنها را با گلوله می‌دهد.  / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس